• Informacje na temat:

z itaki

Artykuły na temat: z itaki
  • 500 nagród do wygrania w konkursie lodów Grand

Brak planów na wakacje? Vouchery na wyjazdy na Gran Canaria z biura Itaka są na wyciągnięcie ręki. Do 17 czerwca trwa Wielki konkurs przyjemności „Grand. Błogie chwile”, w którym do wygrania jest aż 500 nagród.

• Jeśli Grecy marzą o „Zielonej Wyspie”, mają na myśli... Korfu. To zasługa wszechobecnych gajów oliwnych i cytrusowych. Jeśli przywołują losy mitycznego Odyseusza, myślą o Korfu, gdzie miał ostatni przystanek przed powrotem do swej Itaki. Przez wieki wyspą władał Rzym, Bizancjum, Wenecja, Francja, był tu też protektorat Brytyjski. Na każdej dziedzinie życia ci władcy wywarli swoje piętno. Ale...

• Śpiewają, tańczą, modlą się. A obok mieszkają muzułmanie…

Gdy Odyseusz wraz z towarzyszami, wracając ze zwycięskiej wojny trojańskiej przybył na wyspę Dżerba, tubylcy poczęstowali go pysznym, miodowym owocem lotosu - i tak właśnie ojczysta Itaka poszła w zapomnienie, a załoga zapragnęła zostać na wyspie na zawsze. Piękno i niepowtarzalny klimat miejsca urzekały więc od zawsze. I nie tylko Odyseusz szukał tu schronienia.

• To własnie dziś mija pierwszy rok, odkąd wróciłam do ojczyzny, jak do Itaki. To właśnie w tym roku odrodziłam się jak Feniks. To w tym roku skrzydła rosły...

• Wygraj wycieczkę na pustynię Mojave!

Nagrodą główną w naszym konkursie jest 9-dniowa wycieczka dla dwóch osób na Zachodnie Wybrzeże Stanów Zjednoczonych, w tym pustynię Mojave, ufundowana przez biuro podróży Itaka. Nagrodami II stopnia są książki "Walkirie" z autografem Paula Coelho.

• ​Mityczna Grecja na wakacje

...powód, by tak namęczyć się z powrotem do ojczyzny. Paradoksalnie, dużym walorem Itaki jest jej zasadnicza turystyczna wada - niedobór plaż. Z powodu posiadania głównie skalistego wybrzeża oraz(...), tradycyjną architekturę regionu. Znajdziemy tutaj wiele restauracji oraz tawern, gdzie lokalni kucharze przyrządzają świeże ryby oraz owoce morza. Podróż do Itaki to jednak dużo więcej, niż białe domki nad...

• Prawdziwie egzotyczne wczasy – Polacy podejmują nowe turystyczne wyzwania

...turystyczna. - Z roku na rok wycieczki do egzotycznych krajów cieszą się coraz większą popularnością - przekonuje  wiceprezes ITAKI, członek zarządu Polskiego Związku Organizatorów Turystyki, Piotr Henicz...

• Cytat na dziś: "Jeśli wyruszasz w podróż do Itaki,/ Pragnij tego, by długie było wędrowanie./ Pełne przygód, pełne doświadczeń."   Wyjechałam na parę...

• ...czego, ale malowniczych widoków w tym kraju nie brakuje. Stąd pewnie popularność nowej wycieczki Itaki – Foto Maroko. Pod fachową opieką będziemy doskonalić umiejętności i od razu wypróbujemy je(...) odrobinie szczęścia może spotkamy też olbrzymiego żółwia Caretta Caretta. A jeśli szukamy czegoś więcej niż plażowe lenistwo, skorzystajmy z propozycji Itaki – Kali Orexi. Nie tylko zwiedzimy...

• Wyspa Korfu: nie oparł się jej sam Odyseusz

...przez może został Odyseusz. Odnaleziony przez królewnę Nauzykaę został uratowany przez jej ojca, króla Alkinoosa i odesłany do rodzinnej Itaki. Dziś można się jedynie zastanawiać, na której z plaż...

Dyskusje na temat: z itaki
  • Re: Tanie podróżowanie jest możliwe ?

No nie do końca jest tak jak piszesz. MSZ ostrzega przed podróżami, ale z tego co wyczytałam w komunikacie Itaki na ich fan page, aktualizacja ostrzeżenia dotyczy przede wszystkim obszaru w kierunku północno-wschodnim, a tam klientów Itaka nie wozi. W Grecji spokojnie jest, znajomi nie mieli problemów z gotówką.

• Re: Pięć niezbędnych rzeczy podczas zimowych wyjazdów

O! Bardzo mi się taka lista przyda :) My ferie mamy już w górach zaplanowane z Itaki i przy wybieraniu samego hotelu okazało się, że całe pakiety są dostępne z dodatkowymi atrakcjami, więc fajnie, że mają zgromadzone wszystko w jednym miejscu, bo chociażby animacje dla dzieciaków na wyjeździe są dla nas bardzo cenne

• Re: konkursy na Facebooku

http://www.facebook.com/itakapl/app_408671975827202 Konkursy Itaki :)

• Re: Lato 2018: Dokąd polecą Polacy?

My jeszcze nie wybraliśmy ostatecznie kierunku ale najbardziej kusi mnie Grecja i Hiszpania więc póki co z Itaki porównuję sobie oferty na te dwa kierunki przede wszystkim, ale generalnie ofertę na lato mają szeroką, a przed nami jeszcze wiele miejsc do zobaczenia więc pewnie ostateczna decyzja jeszcze trochę nam zajmie :)

• Re: konkursy na Facebooku

Do wygrania książki z Wakacyjnej Biblioteki Marzeń Itaki! Warto śledzić fanpage Itaki bo konkursy mają dość często https://www.facebook.com/itakapl?sk=app_408671975827202

• Re: Budapeszt na spacer we dwoje

Faktycznie Budapeszt jest piękny ale odwiedzanie europejskich stolic zawsze zostawiamy sobie na weekendowe wypady, jednak dłuższe wyjazdy lubimy planować o wiele bardziej egzotycznie, teraz na tapecie mamy Zanzibar z Itaki i myśleliśmy, że wstrzymamy się do wakacji, ale teraz właśnie zimowe ceny są na tyle atrakcyjne, że jakiś termin chyba wkrótce wybierzemy

• Re: konkursy na Facebooku

O właśnie miałam wrzucić ten sam link :p jeśli jesteście fanami konkursów internetowych to zachęcam do brania udziału w konkursach Itaki. Ostatnio można było wygrać vouchery, ja niestety wygrałam tylko piłkę plażową, ale poluję już na następny konkurs :D

• Re: Na wyspę po słońce

No właśnie najpierw myśleliśmy, żeby lecieć tam jesienią, ale potem sprawdzaliśmy pogodę i uznaliśmy, że lepiej w sezon się wstrzelić, w lipcu z Itaki znaleźliśmy wyjazd i jeszcze ze zniżką 50% dla dziecka, więc teraz nie pozostaje nam nic innego jak czekać na wymarzone lato 2018

• Re: co to znaczy kochać

drogę do swojej Itaki. Ależ nieodpowiadanie na pytania (i nielatanie samolotem, a w przypadku niektórych raportów policyjnych: niemanie kierunkowskazu) , to jest dopiero kompromitacja! Ale przecież

• Re: Kup pan wyspę...

No swoją wyspą to bym nie pogardziła, nie powiem, ale nawet na taką niewielką mało kto może sobie pozwolić jednak, całe szczęście wakacje cudowne na 2018 mamy już z Itaki zarezerwowane, wybraliśmy Grecję w maju bo uznaliśmy, że ominiemy trochę sezon chociaż i nie będzie aż tak gorąco, poza tym do maja czekania zawsze trochę mniej :)