• Informacje na temat:

wyjazd na ukrainę

Artykuły na temat: wyjazd na ukrainę
  • Wyjazd w Beskidy. Odwiedź Krynicę-Zdrój i Wisłę

Jeśli ferie i zimowy wypoczynek, to tylko tam, gdzie można poczuć się jak mieszczuch na wolności – wśród wierchów i dolin.

• Nina Wertz: Na Ukrainie zrobiło się biedniej, ale ludzie jakoś sobie radzą

...stypendium dla uzdolnionych i wystarał się o takie samo dla mnie. Kiedy przyjechałam okazało się, że fundacja, która przyznała stypendium, przestała istnieć. Myślałam, że będę musiała wrócić na Ukrainę, ale(...) też miejsca, na przykład Donbas, z których nie można już wyjechać. Znajomi zastanawiali się nad wyjazdem, ale zdecydowali, że zostają, bo ojciec miał na miejscu dobrą pracę. Później w Donbasie...

• Podróżowanie na własną rękę jeszcze nigdy nie było tak proste

Sezon urlopowy w pełni. Jeśli zastanawiasz się jak zorganizować urlop w Polsce lub za granicą, nie rujnując przy tym domowego budżetu, sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy. Przedstawiamy porady związane z organizacją wyjazdu na własną rękę, który spełni oczekiwania nawet tych najbardziej wymagających urlopowiczów.

• Rafał Stańczyk: Dziennikarz jest częścią konfliktu

.... - Podczas ostatniego wyjazdu na Ukrainę naoglądaliśmy się filmów w internecie pokazujących wybuchy pocisków Grad w Mariupolu. Następnego dnia jechaliśmy do wojsk ukraińskich drogą, która nieraz(...) podporządkowywania się wojskowej hierarchii. Na takich wyjazdach jak w Afganistanie, my dziennikarze jesteśmy częścią wojska - śpimy z żołnierzami, jemy z nimi, nawet ubieramy się tak jak oni, ale nie...

• Samochodem na wakacje

Wyjazd na urlop własnym samochodem to ogromny komfort i duża swoboda. Aby w pełni się nimi cieszyć i nie narażać się na dodatkowe koszty lub nieprzyjemności, warto dobrze przygotować się do takiego wyjazdu, szczególnie jeśli wybieramy się poza granice kraju.

• Zarabiałam trzy dolary na miesiąc

...z miasta. Każdego lata w szkołach organizowano wyjazd do kołchozów. Dzieciaki zbierały ziemniaki, marchew, groch i truskawki. Wieczorem odbywała się dyskoteka lub występy artystyczne. "Przymusu nie było...

• ...patriotyczna szkoła dla polskiej młodzieży. O możliwości jej wsparcia można dowiedzieć się na stronie fundacji: www.studiowschod.pl. Podróż na Kresy. Wyjazd na Ukrainę nie wymaga wizy, konieczny jest...

• Za granicę na jeden dzień

...w basenach termalnych (w Miszkolcu lub w Sóstó Fürdő) albo zwiedzić Zoopark z 5 tysiącami zwierząt. Cena wyjazdu to ok. 140 zł. Na Ukrainę Lwów to miasto pełne zabytków i polskich pamiątek(...)Z Polańczyka i z Soliny Piękne Bieszczady kuszą licznymi szlakami, ale warto zrobić sobie wycieczkę do Lwowa lub do stolicy węgierskiego wina. Wyjazdy organizują miejscowe biura turystyczne, m.in...

• Krzemieniec. Co warto zwiedzić?

...studiował w Wilnie, przyjeżdżał tu w czasie wakacji. Ostatni raz odwiedził Krzemieniec w 1829 roku przed wyjazdem do Warszawy. Po latach, na emigracji w Paryżu, rodzinne miasto i dworek dziadków...

• Czesław Mozil wspomina dzieciństwo

..., pierdołami. Fajnie mu się żyło i na pewno nie było mu łatwo, gdy zdecydował się to zostawić. Ale to właśnie on parł na wyjazd, on nalegał, opowiadał, że na Zachodzie będzie nam lepiej. Matka nie chciała(...) i najrozsądniejszym z trzech braci. Tuż przed wyjazdem do Danii pojechaliśmy do Lwowa odwiedzić babkę Irenkę i dziadka Stefana, po którym zresztą mam drugie imię. Nie wiem dlaczego, ale jechaliśmy przez...

Dyskusje na temat: wyjazd na ukrainę