• Informacje na temat:

wakacje w włoszech

Artykuły na temat: wakacje w włoszech
  • Klaudia Halejcio we Włoszech

Sezon na wakacje gwiazd rozpoczęty. Na swoich profilach w mediach społecznościowych celebryci prześcigają się w zamieszczaniu zdjęć z atrakcyjnych wakacji.

• Zaplanuj wakacje na rowerze

Zamiast tygodnia w kurorcie podróż po najpiękniejszych miejscach regionu, zamiast leniwego wypoczynku na plaży przemierzanie kilometrów w ciepłym słońcu i wśród niesamowitej przyrody... Wakacje na rowerze to wspaniały pomysł nie tylko dla tych, którzy uwielbiają sport i nie wyobrażają sobie inaczej spędzać czasu. W końcu o długości trasy i stopniu jej trudności decyduje się samemu, a wędrówka...

• Wakacje kobiecym okiem: Miejsca, które musisz odwiedzić

Sezon urlopowy zaczął się na dobre. Niektórzy już rozpoczęli wymarzone wakacje, inni odliczają dni do wyjazdu. Jeśli należysz do osób, które jeszcze nie zaplanowały, gdzie wybiorą się w tym roku, mamy dla ciebie kilka propozycji. Wybrałyśmy miejsca, w których nie tylko odpoczniesz, ale także o siebie zadbasz. Jesteśmy również pewne, że te kierunki spodobają się również waszym rodzinom!

• Toskania. Najpiękniejsza pod słońcem kraina na wakacje

...to, by pobyt we Włoszech nie zrujnował naszych kieszeni. W komfortowych warunkach możemy odpoczywać za rozsądne pieniądze. W Toskanii Vacansoleil ma 7 kempingów, położonych w różnych częściach tego...

• Jessica Ziółek wypoczywa na wakacjach

Jessica Ziółek to jedna z polskich WAGs. To określenie oznaczające dziewczyny i żony piłkarzy. Razem ze swoim partnerem, zawodnikiem klubu Napoli, mieszka we Włoszech. Zimową przerwę spędzają wspólnie w ciepłych krajach. Zdecydowali się na popularny wśród wielu gwiazd kierunek - Dubaj.  Jessica Ziółek pochwaliła się seksownym zdjęciem z basenu. Arek Milik jest bardziej powściągliwy i nie...

• Wygraj "Wymarzony dom we Włoszech" i inne książki!

...aż 10 zestawów, w których skład wchodzą książki: "Rzymskie wakacje" Angielka Emily Sinclair, przebywająca w Rzymie w sprawach służbowych, ma okazję przekonać się, że miasto to słusznie słynie(...) Emily obawia się, że będzie dla niego tylko przygodą na jedną noc... "Wymarzony dom we Włoszech" Romans baletnicy Bronte Bennett i włoskiego milionera Luki Sabbatiniego był gorący, lecz krótki...

• Wiosna  nad Adriatykiem

Wymarzony kierunek na długi weekend oraz rodzinne wakacje.

• Nietypowe zakazy,  czyli kłopoty dla turystów

Jedziesz na zagraniczne wakacje? Sprawdź czego nie wolno robić we Włoszech, Austrii czy Francji, bo możesz słono zapłacić za swoją niewiedzę.

• Wiosna  nad Adriatykiem

Wymarzony kierunek na długi weekend oraz rodzinne wakacje.

• Pamiątki z wakacji

Nikt nie chce szybko wracać z wakacji. Możemy zachować ich smak przyrządzając coś, co tak nam smakowało we Włoszech, Hiszpanii czy Turcji.

Wideo na temat: wakacje w włoszech
  • Pikantne ujęcia z wakacji Iriny Shayk i Bradleya Coopera!

Irina Shayk i Bradley Cooper przyłapani! Świat obiegły zdjęcia pary spędzającej romantyczne chwile na wakacjach we Włoszech. I choć do tej pory unikali pokazywania się razem, te ujęcia mówią same za siebie. (Źródło: Agencja TVN/x-news)

• Znowu plotkuje się o ciąży Beyonce

Znowu plotkuje się o ciąży Beyonce. Piosenkarka spędza we Włoszech wakacje z mężem Jay’em-Z i córeczką. Podejrzenia wzbudziły zdjęcia, na których ukrywa brzuch. Według innej plotki, Beyonce ma romans ze swoim ochroniarzem. Zdjęcia z wakacji mają tylko potwierdzać tę teorię. Widać na nich, jak obejmują się na łódce w towarzystwie Jay'a-Z. (Cover Video/x-news)

• David Foster zaręczył się z Katharine McPhee

David Foster i Katharine McPhee zaręczyli się. Między muzykiem a aktorką jest aż 34-letnia różnica wieku. Kanadyjski artysta oświadczył się partnerce podczas wakacji we Włoszech. Plotki o ich związku pojawiły się w 2017 roku. Potwierdzili je dopiero rok później na gali MET. Dla McPhee będzie to drugie małżeństwo. Foster natomiast był już żonaty czterokrotnie i ma pięcioro dzieci.

Dyskusje na temat: wakacje w włoszech
  • Re: Gdzie na  "interesujące" wakacje?

My w tym roku byliśmy we Włoszech, a dokładniej w Toskanii. Wcześniej czytałam na temat tego kiedy kobiety mają dni płodne i od tego uzależniliśmy termin wyjazdu - chcieliśmy się postarać o małego dzidziusia. Niestety póki co jednak efektów brak.

• Re: 20 tanich kierunków na wakacje

Jakiś czas temu też z chłopakiem myśleliśmy gdzie by tu pojechać, żeby było w miarę tanio i ciepło. Znaleźliśmy w internecie informacje o mieście Eger na Węgrzech, w którym podobno jest ciepło jak we Włoszech. Propozycja okazała się kusząca, dlatego zapakowaliśmy auto i pojechaliśmy bo to tylko jakieś 200 km od nas. Byliśmy pozytywnie zaskoczeni bardzo ciepłą i gościnną atmosferą. Troszkę

• Re: Ślub i podróż poślubna we Włoszech

Tydzien w małym apartamencie w Portofino kosztuje ok 1500 €, mało kogo stać zeby tam spędzić wakacje, ewentualnie przyjechać, zobaczyć i napić sie kawy za 12 €. Drogo tam jak diabli...ale pięknie :-)

• Re: Jakub Porada: Poloneza czas zacząć

Wakacje nad polskim morzem są drogie! Kosmicznie drogie. Droższe nawet niż w Grecji czy we Włoszech. Wszędzie naciągacze, wszędzie syf i ceny z kosmosu. Jakość usług niska. No i do tego brzydka pogoda. Trzeba mieć na prawdę sporo szczęścia by trafić na słoneczny tydzień. Ja już podziękuję 'polskim przedsiębiorcom'.

• Re: Riwiera mistrzów

takie jak w Chorwacji. Tanio jest w Portugalii, ale to kawał drogi, jednak na pewno się opłaci spędzić wakacje na płw. iberyjskim - może wyjść taniej niż w Polsce. Francja, Włochy są tylko nieznacznie droższe w tej chwili od Chorwacji. Spędziłem wakacje we Włoszech i noclegi w hotelach w centrum miast można mieć spokojnie za 40euro (rodzina 2+2). Droższe są miasteczka turystyczne nad morzem, ale

• Re: 10 najpiękniejszych wysp na urlop

--Polska jest teraz taka droga -że to naprawdę nie ma sensu spędzać wakacji swoich w Polsce --to masochistą być chyba trzeba -żeby wakacje spędzać przez ten głupi patriotyzm w Polsce --a nie w dużo(...) zimno mokro i nieprzyjemnie ! --Jedzenie we Włoszech szczególnie na Sycylii jest bardzo smaczne -na Sycylii jest ono oparte na kilkudziesięciu rodzajach spageti --ale jakie to są na Sycylii spageti

• Re: Maria Rotkiel: Udany związek nie polega na poświęcaniu się

moich rodziców nie było stać na to ale nie wypominam im, że nie jeżdżę na nartach, moja córka jeździ, chodziła 2 lata do szkółki narciarskiej, obozy narciarskie a później jeździła z tatą narty w Austrii, Włoszech, Francji. Co roku wakacje na kolonii albo obozie. Wyjazdy na żagle, ma patent zresztą, jak skończyła 3 lata to co roku wyjeżdżaliśmy na wakacje i to najczęściej za granicę. Ostatnio nam

• Re: wakacje-Bałtyk?!

Właśnie wróciłam z Władysławowa.Zabraliśmy rowery więc na plażę jeździliśmy poza Władek.A pokój czysty, o wysokim standardzie + łazienka w cenie 40 zł od osoby.Pogoda też dopisała.Wypoczęłam lepiej niż we Włoszech.

• Re: Luksus na wakacje!

[ Stefanem rozumiem kraje, w których zarabia się w Euro, ale Chorwacja do nich nie nalezy, a poziom zycia jest zblizony do naszego , zarobki pewnie też. Dlatego zdumiewaja mnie tak wysokie ceny, a co do Francji, tam moim zdaniem zawsze było drożej, niż np. we Włoszech.

• Re: Moje wloskie wakacje..

Zazdroszczę wam wyjazdu do Włoch,ja kupiłam przewodnik po północnych Włoszech ,chociaż poczytam sobie.Włochy są piękne .mój kupił mi wczoraj płytę z włoskimi utworami,nie iwem czemu to zrobił bo dzisiaj już chodzi nadęty ,zrobil mi awanture ,ze odkurzacz za długo leży a ja nic na to.zaraz ogarne dom i idę z dziećmi na spacer.Pada u nas ale kalosze i parasolki od czegoś są