• Informacje na temat:

wakacje 7 dni dobry hotel

Artykuły na temat: wakacje 7 dni dobry hotel
  • Wakacje przed sezonem? To dobre rozwiązanie!

Zanim zdecydujesz się na wakacyjny wyjazd w szczycie sezonu, który zwykle przypada na drugą połowę czerwca i ciągnie się aż do września, warto wygospodarować kilka wolnych dni i ruszyć na podbój gorących plaż nieco wcześniej.

• REGULAMIN KONKURSU "Moje niezapomniane wakacje" Postanowienia ogólne 1. Organizatorem konkursu "Moje niezapomniane wakacje" (dalej: "Konkurs") jest...

• Bezpieczne wakacje alergika

...objawy choroby alergicznej u dziecka). 2. Sprawdź, jak będziecie mieszkać Wiele kurortów, hoteli i ośrodków wypoczynkowych ma na swojej stronie internetowej zdjęcia pokoi. Obejrzyj je i sprawdź, jak(...) Zorientuj się, gdzie i w jakich godzinach przyjmuje lekarz. Jeśli w okolicy nie ma przychodni, zobacz, gdzie możesz uzyskać pomoc specjalisty i jak do niego trafić. 5. Koniecznie spakuj podręczną...

• ...i nieproszony nocleg za przyzwoite pieniądze… Zawsze przecież mamy namiot w bagażniku. Wjeżdżamy do Kiejdan późnym wieczorem, w przewodniku podają jedyny tani, zawsze wolny hotel, AROMA, niestety(...) namiotów i wyruszać przed siebie … Wyjeżdżamy… Postanawiamy  nie zrezygnować z wyjazdu, choć powodów jest mnóstwo, aby zostać w mieście. Wyruszamy w stronę wschodniej granicy w kierunku Mazur, udaje...

• Greckie wyspy z rajskim klimatem

Kolorowe plaże, urokliwe miasteczka, niebywałe zachody słońca i zabytki starożytnego imperium... Trzy greckie wyspy: Kreta, Rodos i Santorini, to wyjątkowa mieszanka atrakcji. Idealne miejsca na wymarzone wakacje. Tekst: Dominika Frankowska...

• ​Malaga - praktyczny przewodnik dla turystów

..., czyli okalające go południowe wybrzeże Hiszpanii, od lat przyciąga spragnionych słońca i wypoczynku turystów. Samą Malagę założyli Fenicjanie, w VIII wieku p.n.e., a rozwinęli Maurowie kilkaset lat(...) w miesiącach wakacyjnym - nie dość, że miasto pęka wówczas w szwach od turystów, to temperatury sięgające 40°C utrudniają normalne funkcjonowanie.  Wyjazd w lipcu czy sierpniu to propozycja jedynie...

• 8 porad dla początkujących żeglarzy

Wakacje bez laptopa, obiady w kambuzie i noc w mesie. Czym zaskoczyć może rejs żeglarski, jeśli wybieramy się na pierwsze wakacje na jachcie?

• Monika Kuszyńska wspomina wypadek

...hoteli. Stopniowo uczyłam się żyć na walizkach. Na początku nie mogłam spać poza domem. Po pewnym czasie jednak bezsenność wyparło zmęczenie. Zasypiałam niemal wszędzie, wystarczyło przyłożyć głowę(...). Chwilę później zjedliśmy wspólnie jajecznicę w hotelowej restauracji. Po ósmej byliśmy w aucie. Przez te wszystkie lata na koncerty jeździliśmy busem. Woziło nas na przemian kilku doświadczonych...

• Jestem żoną, ale...

..., chce awansować. Ja też jestem. Rok temu zrobiłam uprawnienia tłumacza, zaryzykowałam - zwolniłam się ze szkoły i zatrudniłam w firmie założonej przez młode dziewczyny. Wypaliło. Adam podsumował: dobry(...) jeszcze cztery dni, wykupiony karnet, hotel. Zaproponowałam: ja wrócę z małym. Zgodził się. Zadzwoniłam do Wiktora, żeby mu powiedzieć, co się stało, w drodze dostałam od niego SMS: "Macie jutro...

• Pomysły na letni urlop

Na urlop trwający przynajmniej siedem dni wyjechało w ubiegłym roku jedynie 31 proc. z nas. Przede wszystkim z powodu sytuacji finansowej. Przy skromnym budżecie wolimy przeznaczyć pieniądze na(...) zwyczaje. Wakacje zaczynają się po pięćdziesiątce Małgorzata, 52 lata, nauczycielka Przez 25 lat jeździliśmy latem na działkę. I już wystarczy – mówi z mocą 52-letnia Małgorzata, nauczycielka w gdańskim...