• Informacje na temat:

urlop szczecin

Artykuły na temat: urlop szczecin
  • Na razie jeszcze do mnie nei dociera, że mam tydzień urlopu, tzn. prawie tydzień, bo w poniedziałek jeszcze na chwile musze się w pracy zameldować, coby...

• Jak zachować korzyści z urlopu

...- Tego lata, w czerwcu, pojechałam z mężem do Bułgarii. Przed urlopem oboje czuliśmy się zmęczeni i spięci. Małżonek od pewnego czasu cierpi na bezsenność, ja mam kłopoty z ciśnieniem, bywam nerwowa - opowiada Krystyna Gryczko (52 l.), urzędniczka ze Szczecina. - Te dwa tygodnie bardzo się nam przydały. Wróciliśmy jak nowo narodzeni: wyspani, zdrowsi, weselsi! Żeby utrzymać ten stan jak najdłużej...

• Macademian Girl: Michał Witkowski szuka w modzie czegoś więcej

...m.in. do Chin, w najbliższym czasie spędzi jednak krótki urlop we Francji. - Będzie też dużo ważnych wyjazdów, bo na przykład w sierpniu jadę do Chin. Tak daleko jeszcze blogosfera polska nie była(...). Tamara Gonzalez Perea ma 24 lata. Pochodzi ze Szczecina. Bloga prowadzi od 4 lat. Według magazynu "Press" jest najlepszą blogerką modową.

• Karol Strasburger: Mam na kogo liczyć

...w Szczecinie i jako student nosiłem mundur. Po krótkim czasie pojawił się jednak w mojej głowie inny pomysł. Za namową mojej ówczesnej przyjaciółki, która zauważyła we mnie predyspozycje aktorskie(...) o autograf. Natomiast dziwią mnie prywatne zdjęcia z urlopów i uroczystości rodzinnych, czy też opisy, co ktoś zjadł na śniadanie. Nie rozumiem tego, ale szanuję, że ktoś tak już ma i musi to pokazać...

• ...sie da to zrobic) jakies 7000km w 3,5 tygodnia, odwiedzilam 60 miast, od Nowego Sacza po Szczecin i od Suwałk do Jeleniej Gory Zresetowalam sie fantastycznie, raport zostal juz wyslany do klienta(...) 1 to ciagle i niezmiennie moja W.), te miejsca to moje absolutne faworyty, ewentualnie jeszcze Szczecin i Krakow, jezeli chodzi o miasta. Krajobraz to zdecydowanie Polska poludniowa plus morze A taraz...

• ...zaoszczędzić czas i większą ilość garnków do zmywania. Na pewno urządzenie też by się sprawdziło na urlopie - potrzebujemy tylko stół i prąd. Urządzenie posiada też wady: - brak podglądu(...) 4/5 punktów  Gorąco polecam każdemu, kto nie lubi lub nie umie gotować, oraz osobom samotnym, parom czy faktycznie mniejszym rodzinom. Małgorzata Bukowska - Szczecin Multicooker Philips to naprawdę...

• Rodzina na odległość: Gdzie jest mama?

...kredyt. Ładna okolica Szczecina, widok na Dąbie, oddzielne pokoje dla dzieci. I prawie trzy tysiące miesięcznej raty kredytu, ale Kinga ma własną firmę i wyrobioną markę. Jest też dyspozycyjna. Gdyby nie(...) wziąć wakacje kredytowe i za równowartość raty zorganizować sobie przyjemny urlop. Warto? - Warto. Czasem myślę: mogłabym poszukać gorzej płatnej pracy, na miejscu. Ale muszę mieć pieniądze, bo prócz...

• .... Żyłam od piątku do piątku, bo co dwa tygodnie wyjeżdżałam do Szczecina na studia. Spotykałam się z Najstarszą, oglądałyśmy filmy, spacerowałyśmy po Szczecinie. Ze spotkań z Najstarszą urodził się(...)- w Świnoujściu. Emocje, potwierdzenie kilku wcześniej zawartych znajomości. Poczułyśmy się częścią tej niesamowitej grupy ludzi. Byłam też dwukrotnie w Szczecinie. Syn zdawał maturę. Nie miał z tym...

• Życie z marynarzem

...zakomunikował, że pojedzie na Akademię Morską do Szczecina, to rodzice nie robili mu problemów. Ja się śmieję, że Paweł przyjechał po mnie na Pomorze Szczecińskie. Ja jestem z Wielkopolski, Paweł z Małopolski, a spotkaliśmy się w Szczecinie. Najbardziej nie lubię... Dorota: Najgorsze jest to, że nie można sobie niczego zaplanować. Ani urlopu, ani definitywnie potwierdzić, że np. będziemy na...

• Puste miejsce przy stole

...miesiąca mama jedzie do babci, do Krakowa. Ucieka pociągiem do mamuni, żeby ją ratowała. Biorę dwa tygodnie urlopu, pakuję ojca w samochód, pędzimy w ślad za nią. Babcia robi rosołki z kury, przeciera(...). Rodzynki, migdały, pół szklanki słodkiej śmietanki. Mama Janka podała mi te składniki - to była nasza pierwsza wspólna wigilia. Pojechaliśmy do jego rodziny, do Szczecina. Kresowiacy, przesiedleńcy...

Dyskusje na temat: urlop szczecin