• Informacje na temat:

tunezja wypoczynek

Artykuły na temat: tunezja wypoczynek
  • Tunezja jest jak kobieta – ciepła, zniewalająco piękna, radosna, gościnna i kusząca. Rozgrzany piasek rozpieści Twoje stopy, lazurowe niebo i szum morza ukoi umysł, lokalna kuchnia spełni wymagania największego smakosza, a otwartość tutejszych mieszkańców wywoła niegasnący uśmiech. Tunezja ma swój wdzięk, styl i niewątpliwy urok. Niezwykle fotogeniczna czaruje i zachwyca. Nie wiedząc kiedy oddasz...

• Tunezja: To musisz zobaczyć!

Urlop w Tunezji to spełnienie marzeń o egzotycznych wakacjach na skąpanych w słońcu plażach i kąpielach w lazurowych wodach Morza Śródziemnego. Miłośników upalnej pogody rozpieszcza również tunezyjski klimat – w ciągu całego roku temperatura rzadko spada poniżej 20 stopni Celsjusza dlatego Tunezja jest doskonałym miejscem na wypoczynek nawet po szczycie sezonu. Zanim zaplanujesz wyjazd, sprawdź...

• Polacy coraz chętniej wyjeżdżają na święta

Okres okołoświąteczny daje możliwość zaplanowania długiego urlopu. Z badań wynika, że Polacy coraz chętniej wyjeżdżają na święta - Nie porzucamy tradycji, ale chcemy połączyć bycie z rodziną i wykorzystać czas na wypoczynek - mówi PAP Life prezes LOT Travel Michał Leman.

• Jacht zamiast hotelu

...nużący wypoczynek chcemy wreszcie spróbować czegoś nowego. W zamian otrzymujemy wspomnienia, których nie da się przełożyć na wrażenia wyniesione nawet z najbardziej ekskluzywnego hotelu...

• Z rozpoczęcia wakacji cieszą się nie tylko wszyscy ci, którzy rozpoczęli wypoczynek, ale i właściciele pensjonatów raz hoteli.

• Dokąd jechać na wakacje?

Lepiej wybrać polskie morze, góry czy zdecydować się na egzotyczną podróż? Pediatra podpowiada, jakie korzyści dla zdrowia malca ma letni wypoczynek i z czym trzeba się liczyć, gdy wybierzemy daleką wyprawę...

• Samotni w podróży

Najczęściej wybierają się do Egiptu, Grecji i Hiszpanii. Najchętniej w regiony, w których wypoczynek można połączyć z dobrą zabawą.

• Bułgaria wraca do łask

..., Tunezja czy Egipt. Na początku XXI wieku, Bułgaria zaczęła jednak powracać do łask. Obecnie liczba Polaków, którzy odwiedzają ten kraj to nawet 300 tys./rok.

• Tam się wypoczywa

Punta Cana (Dominikana), Cuzco (Peru), Dżerba (Tunezja), Riviera Maya (Meksyk), Palma de Mallorca (Hiszpania), Cancun (Meksyk), Bali (Indonezja), Panama (Panama), Orlando (Stany Zjednoczone) oraz Phuket (Tajlandia) - oto miasta, które, jak wynika z rankingu Mastercard Global Destination Cities Index: Play, odwiedzamy najchętniej, szukając wypoczynku i rozrywki. Warto zauważyć, że na...

• .... Tunezja: Warto przyjąć do wiadomości, że Afryka to nie tylko Egipt. Tunezja (bogatą ofertę mają np. Exim Tours i Rainbow Tours) to jeden z najtańszych, lecz bardzo atrakcyjnych kierunków. Hotele(...) na pełniejszej ochronie) możemy wykupić polisę turystyczną (z KL – koszty leczenia i Assistance – transport do kraju). TUNEZJA Wybieramy rodzinne wakacje...

Dyskusje na temat: tunezja wypoczynek
  • Re: ​Rodzinny wypoczynek, czyli jak dogodzić wszystkim

Właśnie o to chodzi. Bardzo dobry komentarz! Jakaś dziwna moda nastała, rodzice z niemowlętami wszędzie chodzą, jakby to był gadżet dopięty do ich życia. Osobiście doznaliśmy z mężem szoku, gdy na wycieczkę dwudniową (Tunezja-Sahara), młodzi rodzice zabrali 8 miesięczną córeczkę! Przejażdżka na wielbłądach w temperaturze bardzo wysokiej, jak to w porze letniej na Saharze. Ludzie w autokarze

• Tunezja - piękne miejsce na wypoczynek

Byłam córkami w Tunezji na wakacjach / 19 i 16 lat/- ja mam 43 lata. Byłyśmy wszystkie podrywane przez tunezyjczyków, ale ponieważ wcześniej zostałyśmy uprzedzone przez przewodnika, o co tak na prawdę chodzi tubylcom, wiedziałyśmy, jak się zachowywać. Byłyśmy miłe, ale zachowywałyśmy dystans. Podobnie reagujemy na zaczepki Polaków - oni też podrywają. Jeżeli kobieta szanuje się, to będzie to robiła bez względu na szerokość geograficzną. Chciałyśmy pojechać w przyszłym roku do Tunezji, ale po...