• Informacje na temat:

top europa

Artykuły na temat: top europa
  • Jungfrau Top Ski Region: Tu pociągi służą za wyciągi

Topowy? 200 kilometrów tras to nic wielkiego w porównaniu z francuskimi Trzema Dolinami (600 km) czy francusko-szwajcarskimi Bramami Słońca (650 km). Ale Jungfrau Top Ski Region ma legendarną trasę zjazdową, pociągi służą tu również za wyciągi, a w kategorii "najpiękniejszy" śmiało może rywalizować z topowymi stacjami narciarskimi.

• TOP 5 destynacji wyjazdów studenckich

Nadchodzi sezon wakacyjnych wyjazdów studenckich. Prześledziliśmy trendy turystyczne z 2013 roku, zebraliśmy opinie ubiegłorocznych wczasowiczów i przejrzeliśmy dogłębnie aktualne oferty biur podróży. W wyniku, powstała lista pięciu gorących destynacji wyjazdów studenckich. Wybraliśmy tylko najciekawsze, naszpikowane atrakcjami, rekomendowane przez tysiące zadowolonych studentów miejsca!

• Stambuł tańczy na dachu

Reina - klub z szyldem wysadzanym kryształkami. Przed wejściem rośli ochroniarze i sznureczek błyszczących samochodów rodem z Top Gear. Wśród bywalców Uma Thurman, Salma Hayek, Paris Hilton, Lionel...

• Muzyka płynęła zza żelaznej kurtyny

Luxembourg był ważniejszy niż Radio Wolna Europa. My nie zajmowaliśmy się polityką. Znajdowaliśmy sobie nisze w tym szarym PRL-u i staraliśmy się jakoś przeżyć - wspomina autor tekstu.  Luxy na Luxorze(...), nawet strzępki, wiadomości - wspomina Wojciech Mann. Z audycji Luxy najważniejszą, najbardziej "kultową", jakbyśmy dziś powiedzieli, była lista przebojów Top Twenty nadawana od końca lat 40

• Las Palmas i Bangkok - najtańszy luksusowy wypoczynek

...jest wyższy w porównaniu z innymi europejskimi kierunkami z listy Top 5, ale za to Las Palmas oferuje najniższe ceny na miejscu. Tygodniowy urlop w wyspiarskim klimacie wyniesie nieco powyżej 4 tys. zł. Następnym hiszpańskim miastem, które może zaoferować atrakcyjne ceny, jest położona w Katalonii Girona, która sprawdza się jako baza wypadowa do odkrywania Costa Brava. Inne miasta na liście Top 5 to...

• Piękna przyroda i klejnoty kultury

...widoków, ale także nieco bardziej wygodnych par, polecam wyjazd najwyżej położoną w Europie kolejką na Jungfrau (3454 m n.p.m.) - TOP OF EUROPE. Spektakularne widoki można podziwiać z licznych tarasów...

• Szwajcaria: Pociągiem na Szczyt Europy

Możesz tam wybrać się na narty, rower, czy po prostu spojrzeć na świat z góry. Przełęcz pod Jungfrau (Dziewica), gdzie wyznaczony został Top of Europe (Szczyt Europy), to najwyżej położone miejsce na naszym kontynencie, gdzie można wyjechać pociągiem. To zasługa między innymi Adolfa Guyer-Zellera, który pod koniec XIX wieku zamarzył, żeby wydrążyć tunel wiodący przez górskie wnętrze pod...

• Dawid Podsiadło: Skromny to ja nie jestem

Bursztynowego Słowika, a z TOP Trendów wrócił z nagrodą dla artysty, który sprzedał najwięcej płyt w roku 2014. Właśnie wydał kolejną, "Annoyance and Disappointment". Co się tłumaczy: rozdrażnienie(...). Zresztą z matury miałem wynik bardzo przyzwoity. A zdawałem już w okresie "X-Factora". Cały wywiad w najnowszym numerze magazynu "Twój Styl". W sprzedaży od 12 listopada.

• Szwajcaria: Niesamowite krajobrazy górskie

...doskonały widok na Eiger i jego legendarną, północną ścianę. Stąd też jeździ kolejka Jungfraujoch na Top of Europe, czyli najwyżej położoną stację kolejową w Europie (3454 m). Równie latem turyści mogą(...) się do wąwozu Aare (Aareschlucht). Wody topniejącego lodowca Aare, a następnie rzeki o tej nazwie, wydrążyły w skałach niezwykły wąwóz o głębokości 200 m i długości 1,4 km. Podróżujący linią...

• Wojciech Modest Amaro: Marzy mi się druga gwiazdka

.... Jednak znalazł pan czas na program "Top Chef". - Zrobiłem to, bo czułem, że moja obecność jest tam przydatna. Chcę pomóc nie tylko młodym kucharzom, ale też całej rzeszy widzów odróżnić amatorstwo od...

Wideo na temat: top europa
Dyskusje na temat: top europa
  • Re: Skandal w "Top Model"

I znowu lecimy za zachodem. Ja rozumiem że program musi mieć oglądalność a najlepszy sposób to prowokacja. I tak polecimy w kierunku śmierci na żywo. Europa i jej kultura kiedyś były jakąś wartością a teraz..... SZKODA GADAĆ