• Informacje na temat:

taras widokowy

Artykuły na temat: taras widokowy
  • Szwajcaria: Niesamowite krajobrazy górskie

Dolina Haslital i region Jungfrau posiadają piękne, górskie krajobrazy. Można je podziwiać nie wysiadając z samochodu, jak też z wielu punktów widokowych, dostępnych w tych regionach. Poniżej przedstawiamy miejsca warte zobaczenia.

• Tutaj śniadanie możemy zjeść na tarasie z widokiem na wysokie Alpy, a kolację nad samym brzegiem Morza Śródziemnego. Wystarczy przejechać autostradą tylko160 kilometrów.

• Miłość Peonii

Nie byłam w stanie wyruszyć w dalszą drogę z Widokowego Tarasu, nie miałam więc żadnej szansy na przedstawienie swojej sprawy przed trybunałem piekielnych sędziów. Dni mijały, a ja odkrywałam, że nadal odczuwam wszystkie potrzeby i pragnienia osoby żywej.

• Astana - rozkwitająca stolica Kazachstanu

...metropolię z góry - wystarczy wejść na taras widokowy znajdujący się na pomniku Bayterek.

• Chełm. Miasto na pograniczu trzech kultur

Porośnięte lasem wzniesienie zwane Górką Chełmską to centralne miejsce miasta. Na szczycie wznosi się późnobarokowa bazylika Najświętszej Maryi Panny, dawna cerkiew ufundowana w XIII w. przez księcia Daniela Halickiego, ówczesnego władcę tych ziem. To on uczynił Chełm aż na 1500 lat stolicą swojego księstwa. Warto wejść na taras widokowy wieży mariackiej bazyliki, żeby podziwiać panoramę miasta...

• Rodzinna wycieczka Bursztynowym Szlakiem

...legendy rezydował tu okrutny książę Popiel, którego zjadły myszy. Słynna Mysia Wieża nie pamięta pradawnych czasów, bo została wybudowana w XIV w., ale jest na niej taras widokowy ze wspaniałym widokiem na...

• Szwajcaria: Pociągiem na Szczyt Europy

...długich pieszych wędrówek, może skorzystać z ruchomych chodników. A warto iść dalej, bo najlepsze jeszcze przed nami... Lodowy pałac i taras widokowy "Mam tę moc, mam tę moc" - piosenka z popularnej(...) wrażenia najlepiej udać się prosto na taras widokowy. Jest tam uroczo nawet wtedy, gdy pada śnieg i przymiotnik "widokowy" wydaje się być wielkim nadużyciem. Na kratowanych barierkach wiszą kłódki znane...

• Świnoujście - tu Bałtyk jest najcieplejszy

...-Heringsdorf – najdłuższą promenadą nadmorską w Europie. Najlepszy widok na to otwarte na świat miasto roztacza się ze szczytu najwyższej na polskim wybrzeżu latarni morskiej. Na taras widokowy tej(...) z centrum Świnoujścia wyrusza Uznamska Kolejka Uzdrowiskowa. MP Warto wiedzieć Najwyższa nad Bałtykiem latarnia morska: taras widokowy, wystawa latarnictwa i ratownictwa morskiego; czynne: I‑III, XI‑XII...

• Bruksela. We wnętrzu atomu

..., w którym umieszczono trzypoziomowy taras widokowy z fantastyczną panoramą Brukseli, wjeżdża się windą. W pięciu kulach urządzane są wystawy, a trzy są niedostępne. JOG Ściągawka Atomium znajduje...

• Bardejów. Bajkowe miasteczko przy samej granicy

...nie do końca udany bez wizyty w kościele świętego Idziego (Egidia) w rynku. Świątynia przetrwała do dzisiaj mimo pożaru i trzęsienia ziemi w 1725 roku. Warto wejść na taras widokowy, skąd rozciąga się...

Zdjęcia na temat: taras widokowy
Dyskusje na temat: taras widokowy
  • Taras widokowy a w dola bagna i...

O jak fajnie, można przy okazji pomoczyć nogi :))))

• Re: Oryginalny dom w Krakowie

nowoczesna bryła ,jako ciekawostka to super. ale nie chciałbym tam mieszkać ,taras widokowy przeciez mozna było zaprojektowac w ciepłym funkcjonalnym domu bez tej muzealnej sztywnosci szkła i betonu . bo miejsce przespliczne na dom a zamiast tego postawili mały biurowiec

• mont..

Montmartre, Bazylika Sacrecoeur, karuzela, taras widokowy, muzeum Sus.Valadon itp.. Niestety!

• Re: Taaak, czuć, że to koniec roku

Dwa lata temu w śnieżnego sylwestra pojechaliśmy z rodzicami na Dziewiczą Górę, przebrnęliśmy przez zaspy śniegu, przeszliśmy 172 stopnie na taras widokowy , oglądaliśmy fajerwerki z wysokości 30 metrów oczywiście z szampanem . Potem ogrzaliśmy się przy ognisku a na koniec wylądowaliśmy u znajomych na stacji benzynowej :-) na ciepłej herbatce To był bardzo udany sylwester. widocznie trzeba