• Informacje na temat:

taras widokowy

Artykuły na temat: taras widokowy
  • Szwajcaria: Niesamowite krajobrazy górskie

Dolina Haslital i region Jungfrau posiadają piękne, górskie krajobrazy. Można je podziwiać nie wysiadając z samochodu, jak też z wielu punktów widokowych, dostępnych w tych regionach. Poniżej przedstawiamy miejsca warte zobaczenia.

• Tutaj śniadanie możemy zjeść na tarasie z widokiem na wysokie Alpy, a kolację nad samym brzegiem Morza Śródziemnego. Wystarczy przejechać autostradą tylko160 kilometrów.

• Miłość Peonii

Nie byłam w stanie wyruszyć w dalszą drogę z Widokowego Tarasu, nie miałam więc żadnej szansy na przedstawienie swojej sprawy przed trybunałem piekielnych sędziów. Dni mijały, a ja odkrywałam, że nadal odczuwam wszystkie potrzeby i pragnienia osoby żywej.

• Astana - rozkwitająca stolica Kazachstanu

...metropolię z góry - wystarczy wejść na taras widokowy znajdujący się na pomniku Bayterek.

• Szwajcaria: Pociągiem na Szczyt Europy

...długich pieszych wędrówek, może skorzystać z ruchomych chodników. A warto iść dalej, bo najlepsze jeszcze przed nami... Lodowy pałac i taras widokowy "Mam tę moc, mam tę moc" - piosenka z popularnej(...) wrażenia najlepiej udać się prosto na taras widokowy. Jest tam uroczo nawet wtedy, gdy pada śnieg i przymiotnik "widokowy" wydaje się być wielkim nadużyciem. Na kratowanych barierkach wiszą kłódki znane...

• Świnoujście - tu Bałtyk jest najcieplejszy

...-Heringsdorf – najdłuższą promenadą nadmorską w Europie. Najlepszy widok na to otwarte na świat miasto roztacza się ze szczytu najwyższej na polskim wybrzeżu latarni morskiej. Na taras widokowy tej(...) z centrum Świnoujścia wyrusza Uznamska Kolejka Uzdrowiskowa. MP Warto wiedzieć Najwyższa nad Bałtykiem latarnia morska: taras widokowy, wystawa latarnictwa i ratownictwa morskiego; czynne: I‑III, XI‑XII...

• Bruksela. We wnętrzu atomu

..., w którym umieszczono trzypoziomowy taras widokowy z fantastyczną panoramą Brukseli, wjeżdża się windą. W pięciu kulach urządzane są wystawy, a trzy są niedostępne. JOG Ściągawka Atomium znajduje...

• Bardejów. Bajkowe miasteczko przy samej granicy

...nie do końca udany bez wizyty w kościele świętego Idziego (Egidia) w rynku. Świątynia przetrwała do dzisiaj mimo pożaru i trzęsienia ziemi w 1725 roku. Warto wejść na taras widokowy, skąd rozciąga się...

• Zwiedzanie Wiednia

Na szczycie stoi dziś polski kościół pod wezwaniem św. Józefa. Znajduje się w nim jedyny w Wiedniu posąg Jana III Sobieskiego. Na ścianach wiszą herby polskiego rycerstwa i chorągwie wojsk. W kościele tym w 1983 roku, dokładnie w 300. rocznicę wiktorii wiedeńskiej, modlił się papież Jan Paweł II. Obok kościoła jest taras widokowy. Jak na dłoni widać stąd charakterystyczne budowle austriackiej...

• ..., koniecznie wyjedź na taras widokowy na 86. pię- trze Empire State Building – najwyższego obecnie wieżowca w Nowym Jorku. Stoi on przy Piątej Alei (5th Avenue), czyli jednej z najsłynniejszych – a jednocześnie...

Zdjęcia na temat: taras widokowy
Dyskusje na temat: taras widokowy
  • Re: Oryginalny dom w Krakowie

nowoczesna bryła ,jako ciekawostka to super. ale nie chciałbym tam mieszkać ,taras widokowy przeciez mozna było zaprojektowac w ciepłym funkcjonalnym domu bez tej muzealnej sztywnosci szkła i betonu . bo miejsce przespliczne na dom a zamiast tego postawili mały biurowiec

• Taras widokowy a w dola bagna i...

O jak fajnie, można przy okazji pomoczyć nogi :))))

• mont..

Montmartre, Bazylika Sacrecoeur, karuzela, taras widokowy, muzeum Sus.Valadon itp.. Niestety!

• Re: Taaak, czuć, że to koniec roku

Dwa lata temu w śnieżnego sylwestra pojechaliśmy z rodzicami na Dziewiczą Górę, przebrnęliśmy przez zaspy śniegu, przeszliśmy 172 stopnie na taras widokowy , oglądaliśmy fajerwerki z wysokości 30 metrów oczywiście z szampanem . Potem ogrzaliśmy się przy ognisku a na koniec wylądowaliśmy u znajomych na stacji benzynowej :-) na ciepłej herbatce To był bardzo udany sylwester. widocznie trzeba