• Informacje na temat:

szczecin zwiedzanie

Artykuły na temat: szczecin zwiedzanie
  • Zwiedzaj Polskę z kijkami – najciekawsze trasy nordic walking w Polsce Północnej

Nadeszła wiosna, więc czas wyciągnąć z szafy sportowe ubrania i… ruszyć na spacer. Najlepiej z kijami do nordic walking. Wiosenne słońce i coraz wyższe temperatury zachęcają, by połączyć prozdrowotne marsze ze zwiedzaniem bliższej i dalszej okolicy. Mamy w Polsce coraz większą liczbę atrakcyjnych turystycznie tras, również tych przystosowanych do uprawiania tego coraz bardziej popularnego sportu.

• Wismar - przyjazne miasteczko w Niemczech

Wismar jest miastem przyjaznym. Wszystko warte zobaczenia jest blisko siebie, co ułatwia zwiedzanie, a mieszkańcy są gościnni i serdeczni.

• Ciekawe miejsca w Stargardzie

Do niedawna był Stargardem Szczecińskim. Mieszkańcy i władze miasta chcieli jednak podkreślić swoją odrębność i wyjść z cienia wielkiego sąsiada, czyli Szczecina. Przecież za murami Stargardu, które zachowały się na całym niemal obwodzie wraz z gotyckimi basztami, czatowniami i bramami miejskimi, kryje się masa atrakcji.

• ...www.muzeum.koszalin.pl Szczecin - Podziemne Trasy Turystyczne – zwiedzanie codziennie o godz. 12, bilet norm. – 22 zł, ulg. – 17 zł www.schron. szczecin.pl (...) zgodnie z tradycyjnymi recepturami. Można też na zamku przenocować, śpiąc na wypchanych słomą siennikach. Rodzinne miasto carycy Katarzyny Szczecin to jedno z najstarszych i najpiękniejszych...

• Wyprawa z Voss do Flåm, czyli Norwegia  w pigułce

...można tam wjechać tylko z dowodem osobistym. Bezpośrednie samoloty do Bergen są z Gdańska i ze Szczecina. Bilet w jedną stronę można kupić już za 50 zł. Przejazd autobusem z lotniska do centrum to(...).  UWAGA: Wycieczka „Norwegia w pigułce” to wydatek 1220 NOK. W cenie mamy wszystkie środki transportu i zwiedzanie Muzeum Kolei Flåm. www.norwaynutshell.com...

• Gorzów Wielkopolski. Miasto na 7 wzgórzach

.... Ciekawą budowlą jest też cesarski urząd pocztowy, w którym nieprzerwanie od końca XIX wieku działa poczta. Gorzów Wielkopolski leży na trasach turystycznych z Berlina do Poznania oraz ze Szczecina do...

• Jak zachować korzyści z urlopu

...- Tego lata, w czerwcu, pojechałam z mężem do Bułgarii. Przed urlopem oboje czuliśmy się zmęczeni i spięci. Małżonek od pewnego czasu cierpi na bezsenność, ja mam kłopoty z ciśnieniem, bywam nerwowa - opowiada Krystyna Gryczko (52 l.), urzędniczka ze Szczecina. - Te dwa tygodnie bardzo się nam przydały. Wróciliśmy jak nowo narodzeni: wyspani, zdrowsi, weselsi! Żeby utrzymać ten stan jak najdłużej...

• Serial „Czarne chmury”: Tego o nim nie wiecie!

...nawet wyrok za tę współpracę, a potem... zaczął pracować dla SB. Zaraz po wojnie, pod zmienionym nazwiskiem, zatrudnił się jako dziennikarz w Szczecinie, gdzie pisywał m.in. reportaże i scenariusze...

• Gorzów Wielkopolski. Miasto na 7 wzgórzach

• Nie jesteśmy aniołami

...obchodziliśmy Wigilię. Dostałam od niego płytę. Potem umówiliśmy się na kawę. Zrozumiałam, że on też jest mną zainteresowany. Na Boże Narodzenie wyruszałam do rodzinnego domu w Szczecinie. Ciągle(...) miałem prostą sytuację - urodziłem się w Warszawie, tu mieszkam, chodziłem do szkoły, studiowałem, gram. Paulina jako 11-latka przyjechała ze Szczecina do Szkoły Baletowej w Warszawie. Sama podjęła...