• Informacje na temat:

sydney jaki hotel

Artykuły na temat: sydney jaki hotel
  • Najpiękniejsze parki w Sydney

Większość powierzchni Sydney zajmują biurowce, domy mieszkalne, muzea czy hotele - i nic w tym dziwnego. Władze miasta służącego nie tylko jako centrum kulturowe, ale też handlowe, komunikacyjne, transportowe czy naukowe muszą pogodzić się z tym faktem, gdyż właśnie tak wygląda rzeczywistość największych miasta świata. I tu podobieństwo Sydney do reszty światowych metropolii się kończy, ponieważ...

• Co warto zobaczyć w Sydney?

Ta prawie pięciomilionowa metropolia jest sercem zarówno komunikacyjnym, transportowym, handlowym a równocześnie kulturalnym, naukowym oraz turystycznym całej Australii. Na próżno szukać tutaj malowniczych uliczek, które kuszą zwiedzających swoim urokiem i sielankowym klimatem, gdzie czas płynie leniwie jak w większość Europejskich miast. Sydney kipi życiem, jest nowoczesne i otwarte.

• Jak Cate Blanchett została aktorką?

...- Mieszkałam (...) w zapchlonej dziurze pod nazwą Oxford Hotel. Pewnie już dawno nie istnieje. W hotelu drukowali paszporty i banknoty. W pewnej chwili podszedł do mnie jakiś Szkot i powiedział, że szukają statystów mówiących po angielsku i że płacą pięć egipskich funtów oraz fundują falafela na lunch. Nie miałam pieniędzy, żeby zapłacić za kolejny tydzień w hotelu. Poszłam pod wskazany...

• Jak witaliśmy Nowy Rok

...życzeń. Ale mimo świątecznego nastroju obserwacje prowadzone były tak samo, jak w każdą inną noc roku. "Co godzinę notuje się temperaturę, wiatr, zachmurzenie i - jeśli jakieś występują, to także(...) tamtejszym mieście Sydney był wielki pokaz sztucznych ogni i szampańska zabawa. Jednak w tym roku na ulicach metropolii zjawiło się znacznie mniej osób niż dotychczas. Nie dopisała pogoda, wiał bardzo silny...

• Bath - urokliwe brytyjskie miasto

...się, przegrawszy fortunę na wyścigach. Jego syn był pieniaczem i fanem boksu, wnuk – kochankiem Oscara Wilde’a. Dom od dziesięciu lat mieści butikowy hotel Queensberry. Antenatów przypominają stylizowane ryciny. Labirynty schodów i „zaczarowany ogród” na tyłach hotelu przydają mu aury wiktoriańskiej tajemniczości.  www.thequeensberry.co.uk Wanna z widokiem. „Jeśli nie...

• U źródła

...zastrzelił się, przegrawszy fortunę na wyścigach. Jego syn był pieniaczem i fanem boksu, wnuk - kochankiem Oscara Wilde’a. Dom od dziesięciu lat mieści butikowy hotel Queensberry. Antenatów przypominają stylizowane ryciny. Labirynty schodów i "zaczarowany ogród" na tyłach hotelu przydają mu aury wiktoriańskiej tajemniczości. www.thequeensberry.co.uk Wanna z widokiem "Jeśli nie wykurujesz się...

• Krople z chwili, popiół z wiatru

...w Macedonii sporo się zmieniło. Ale kiedy ja tam jeździłem, w naszej wiosce były wszystkiego dwa samochody, nie mieliśmy lodówki - co nawiasem mówiąc, daje jakieś pojęcie o panujących tam zwyczajach(...) w fajnych hotelach, pływali w basenach. A my siedzieliśmy w kręgu na podłodze, jedliśmy z tej samej miski, dzieliliśmy się jedzeniem z całą rodziną. Dzisiaj może to wygląda romantycznie, wspaniale i bardzo...

• Birma: Uśmiech w kolorze bordo

Przeczytaj fragment książki Magdy Bogusz "Pirania na kolację": Rangun Ruch na ulicy był przerażający. Musieliśmy przejść na drugą stronę jezdni, by dostać się do hotelu, ale nie bardzo wiedzieliśmy(...) szarpnięcie dłoni i słyszałam z jego ust: - Teraz! - zaczynałam biec z prędkością, której nie powstydziłby się żaden olimpijczyk. Po dziesięciu miesiącach pracy w Sydney znowu mogliśmy wyruszyć w drogę...

• Świat bez stanika

...innymi panującą w danym miejscu pogodę (w tym liczbę dni słonecznych), podejście tubylców do pań opalających się bez staników, krajobrazy oraz ofertę miejscowych hoteli i restauracji. Okazuje się, że(...) się bez staników. Ale najlepiej wybrać się do Anse du Gouverneur, bo ma najpiękniejszą scenerię. Na nocleg autorzy raportu polecają hotel St. Barth, który znajduje się 15 minut od plaży. Minusem jest...