• Informacje na temat:

samochodem na fiordy

Artykuły na temat: samochodem na fiordy
  • Åndalsnes (190-399 NKR) z przesiadką w Dombas – stamtąd autobusami i promami po krainie fiordów. Z Oslo można dolecieć samolotem do Ålesund (od 400 PLN) i stamtąd zacząć zwiedzanie. Samochodem...

• Wakacje na morzu w zasięgu ręki

Szukasz ciekawego pomysłu na spędzenie wakacji? Chcesz zwiedzić kawałek świata, ale podróże samochodem lub autokarem są zbyt męczące? Wybierz się w rejs statkiem wycieczkowym!

• ​Islandia: Jón, kot i pośladki trolla

...jak plan filmowy Naszą podróż zaczęliśmy w Stykkishólmur, skąd na Fiordy Zachodnie odpływa prom. Po drodze mijamy zdeformowaną pogodą wyspę Flatey, na której straszą odrapane budynki. Z pokładu(...) samochodem ciągle kotłują się kamienie, więc o podróży w ciszy nie może być mowy. Jedziemy wolno, oglądając dziesiątki domków letniskowych wyrastających w miejscach, o których możemy tylko pomarzyć...

• Czarnogóra - wyjazd w dobrej cenie

...rękę. Od maja rejsowe połączenia z różnych miast ma LOT. W przypadku planowania podróży samochodem, miej na uwadze, że trasy wiodą stromymi, krętymi oraz wąskimi drogami, więc trzeba mieć spore...

• Największe atrakcje Norwegii

...północy Wodospady, góry, fiordy... Norwegia zdecydowanie ma widoki, które zachwycą nawet największych globtroterów! Do miejsc naprawdę godnych zobaczenia zaliczymy oczywiście półkę skalną Preikestolen(...). Wielki plus dla ścieżki pomiędzy Sand i Oddy - znajdziemy tam jedyną w swoim rodzaju orzeźwiającą kaskadę Latefossen i setki niezapomnianych widoków. Jeżeli planujemy kilka wypraw na fiordy, nie...

• ...powstaną łagodne pagórki porośnięte cyprysami, oliwkami i palmami, po drugiej zobaczymy urwiste skały przypominające norweskie fiordy. Jeśli dodać do tego długość jeziora (ok. 55 km!) otrzymamy miejsce od(...) m!) było strzeżone przez XIII-wieczny obronny zamek wzniesiony przez władający Weroną ród Scaligerów. Najprościej jest dotrzeć tu motorówką, bo miejsca na cyplu jest tak mało, że kto wjedzie samochodem...

• Namówiłam męża, córkę, wnuczkę, zięcia i wybraliśmy się w piątkę. Przyjechaliśmy samochodem do Marsylii na dzień przed Wigilią. Nasz pensjonat znajdował się daleko od centrum(...), wybraliśmy się nad słynne marsylskie fiordy Calanques. To skaliste zatoki wrzynające się w ląd. Szliśmy do nich wąską ścieżką i podziwialiśmy widoki. – Te skały wyrastają z wody na wysokość ponad 300

• ...parku rozrywki Göteborg, pełnego karuzel, rollercoasterów i wielu innych atrakcji. Podróżowanie po Skandynawii Skandynawskie trasy utrzymane są w bardzo dobrym stanie, dlatego podróż samochodem...

• Pomysły na rodzinny wypoczynek w Danii

...zwiedza się własnym samochodem lub biorąc udział w zmotoryzowanych wycieczkach.  Niedaleko mieści się Park Lwów (Løveparken Givskud ZOO Safaripark). W Nordsøen Oceanarium znajduje się akwarium...

• Chorwacja -  raj nad Adriatykiem. Co warto zobaczyć

...uwielbiają wakacje nad Adriatykiem. Możliwość dojazdu własnym samochodem, bogaty wybór tanich kwater o dobrym standardzie i gwarancja pogody – to tylko niektóre argumenty za takim wyborem miejsca urlopu(...). Ale nikt nie żałuje ani jednej spędzonej tam minuty. Praktyczne rady dla turystów Dojazd: Najtańsza opcja to podróż własnym samochodem. Najwygodniejsza i najszybsza trasa to ta wiodąca przez...