• Informacje na temat:

podróże w pojedynkę

Artykuły na temat: podróże w pojedynkę
  • Julia i jej samotna podróż dookoła świata

Wakacje, które zmieniły moje życie – najczęściej to tylko pobożne życzenie. Podróże nam powszednieją, po powrocie zaskakująco szybko wracamy do codzienności. W przypadku Julii Raczko było inaczej. Pojechała w półroczną podróż dookoła świata, z której nigdy nie wróciła. Zakochała się i zamieszkała w Australii. Niedawno ukazała się jej druga książka pt. „Julia jest w Australii”.

• Teresa Chudecka: Podróże i taniec dały mi wiarę w ludzi

...podróże odbyłam w okolicach karnawału. W Ameryce Południowej to doskonały czas na spotkanie z tańcem. Kilka miesięcy wcześniej zaczynają się przygotowania i treningi, na przykład w Brazylii już(...) tańczą, lepiej czują swoje ciało. Dzięki temu są bardziej otwarci, śmielej okazują emocje. Szybciej przychodzi im nawiązywanie kontaktów, co widzę podróżując w pojedynkę. Kiedy tańczę, przestaję być...

• Samotni w podróży

Travelplanet.pl - W ciągu dwóch lat liczba osób wyjeżdżających w pojedynkę wzrosła u nas o 50 proc. W tej chwili single to już blisko 10 proc. klientów naszego biura, czyli w roku ubiegłym ponad 1000 osób...

• Wojtek Błach: W życiu szukam wrażeń

Ma za sobą rozwód i rozstanie z wieloletnią partnerką. Ale samotność go nie przeraża. - Nigdy nie nudzę się sam ze sobą - mówi i opowiada o dalekich wyprawach w pojedynkę.

• ..., Uzbekistanie, Kazachstanie i zamkniętym na świat Turkmenistanie oraz Iranie i Kurdystanie – także tym w granicach Iraku, a wszystko z perspektywy podróżującej w pojedynkę kobiety. Paradoksalnie(...).  „Między światami” jest trzecią książką Marzeny Filipczak, wcześniej wydała „Jadę sobie. Azja. Przewodnik dla podróżujących kobiet” i „Lecę dalej. Tanie podniebne podróże”. Więcej o książce i jej...

• Przeżyj to jeszcze raz

...po plaży w pojedynkę, bo Maciek zaliczał plan treningowy. Pomógł niezbyt szczęśliwy przypadek. Mąż złamał na rowerze rękę i na dwa miesiące przestał ćwiczyć. Wpadłam wtedy na pomysł, żeby...

...spędzałam teraz sama. Bo nastoletnia córka też miała swoje sprawy. Na urlopie też spacerowałam po plaży w pojedynkę, bo Maciek zaliczał plan treningowy. Pomógł niezbyt szczęśliwy przypadek. Mąż złamał na...

• ​Księżycowe scenerie w najbardziej egzotycznych zakątkach świata

.... Oczywiście nie trzeba wyruszać w pojedynkę - bardzo często organizowane są wypady grupowe w towarzystwie kilku osób. Wówczas obniżą się koszty całej wyprawy, a ponadto będziecie mieli zagwarantowanego...

• Zakościelny, ale czad!

..., w co się wchodzi ze stuprocentowym przekonaniem. Tego nie da się zaplanować, przyspieszyć. Warto najpierw nauczyć się szczęścia w pojedynkę. Uzależnianie go od związku z drugą osobą to pomyłka. Na...

• Wakacje dla singielki

Urlop wbrew pozorom nie każdemu kojarzy się z wypoczynkiem i radością. Dla singli, szczególnie kobiet, to niemal jak wyrok. W końcu to nic przyjemnego słuchać jak wszyscy wokół planują wakacje i wycieczki, a Tobie pozostaje „przyklejenie się” do znajomej pary. Czy można sprawić, aby wakacje w pojedynkę były naprawdę super?

Dyskusje na temat: podróże w pojedynkę
  • Re: Romantyczno-marzycielska nowelka o M.

spacerujących po plaży, po bulwarze ludzi - część z nich (niewielka) spacerowała w pojedynkę, kolejna część (również niewielka) była reprezentantem grupek znajomych - od razu przypomniały mi się młodzieżowe lata gdy i my tak, po kilka, po kilkanaście osób wyruszaliśmy w wakacyjne jak i weekendowe podróże... I też tak spacerowaliśmy razem, śmialiśmy się razem, żartowaliśmy razem... Tworzyły się sympatie

• Droga Panno X!

. na kurs wspinaczki. Nigdy nie biegałas? Pora wyjść z domu! Najlepszym antidotum na samotność są podróże. Zwiedzaj choćby swoje najbliższe okolice. Staraj się poznać jak najwięcej ludzi. Życie w pojedynkę naprawdę nie jest złe. Mam nadzieję, że masz wokół siebe przyjaciól którzy Cię wspomogą. Ciesz się z każdego dnia gdy nawet gdy wstajesz rano z łózka nie wyspana. Tobie dane było się obudzić

• Re: W pojedynkę, ale bez kompleksów

dziwię. Praca, podróże i seks- i cała moja filozofia.