• Informacje na temat:

plan zwiedzanie i odpoczynek

Artykuły na temat: plan zwiedzanie i odpoczynek
  • Egipt to jeden z moich ulubionych kierunków. Byłam już tam kilka razy i nigdy nie miałam dość. Teraz jednak postanowiłam odpoczynek przy basenie połączyć ze zwiedzaniem. Dlatego na miejsce swojego(...) Grobu Pańskiego Następny dzień poświęcam na odpoczynek, bo nazajutrz muszę mieć siły na kolejne zwiedzanie. Zapisałam się na wycieczkę do Izraela. Zapowiada się równie ekscytująco jak poprzednia...

• Weekend za miastem: Jak go zaplanować?

Kilka dni spędzonych na łonie natury pozwoli ci odprężyć się po całym tygodniu wypełnionym pracą i naładować akumulatory na następne dni. Dobry plan to podstawa, by nic nie zakłóciło zasłużonego wypoczynku.

• ​Londyn w 48 godzin

Ruchliwy i pełen życia Londyn nie oszczędza zarówno swoich mieszkańców, jak i turystów. Narzucone przez londyńczyków tempo potrafi spowodować zadyszkę nawet u najbardziej zaprawionego podróżnika, a co dopiero przypadkowego urlopowicza. Dlatego też podjęliśmy się zadania wyboru takich atrakcji turystycznych, które zmieszczą się w planie weekendowego wypadu i nie będą przy tym zbyt męczące.

• Największe atrakcje Lublany - stolicy Słowenii

...w planach zwiedzanie wielu lublańskich atrakcji, to warto zainwestować w specjalną, rozprowadzaną przez miasto kartę. Wstęp do najciekawszych historycznych miejsc będzie wówczas darmowy - nie(...) gusta wszystkich turystów - i tych marzących o aktywnym zwiedzaniu, i nastawionych na odpoczynek wśród historycznych zabytków.  Największe atrakcje Lublany Spacer po słoweńskiej stolic...

• Odnalezione poranki

...wymagające pośpiechu. Tak to się dzieje - wymyślamy np. superśniadanie i psujemy sobie poranek, bo nie wyszło. Mamy też tendencję do odkładania pewnych rzeczy na specjalne okazje. Planujemy żyć(...), że większość naszych planów nie wypala, bo chcemy zrobić jak najwięcej w jak najkrótszym czasie, a przecież nie jesteśmy elastyczni. Trzeba poznać swoje preferencje, wyznaczyć pory pracy w zgodzie ze...

• "Pole, pole", czyli moja przygoda z Kilimandżaro

...planenau, a kończy na wiecznych śniegach lodowców Kilimandżaro. Góra jest stosunkowo łatwa technicznie i dostępna dla każdego, kto posiada odpowiednią kondycję. Jest jednak wysoka, a w ciągu dnia pokonuje się czasem znaczne przewyższenia, więc istotna jest właściwa aklimatyzacja. Moshi na rozgrzewkę Z biletem w ręce, ze szczegółowym planem trasy, z moimi notatkami i uśmiechem na twarzy wsiadam do...

• Kiedy myślisz, że życie cię przerasta

...jak kto sobie pościele, tak się wyśpi. Dawniej w to wierzyłam. Z mężem odkładaliśmy każdą złotówkę, planując, że kiedyś zaczniemy wreszcie zwiedzać świat, prowadzić dom otwarty dla ludzi i zwierząt(...), wzięliśmy kredyt i kupiliśmy mieszkanie. Na jego urządzenie poszły prawie wszystkie oszczędności. Ale to miał być tylko etap przejściowy, bo planowaliśmy budowę domu pod miastem. Koniecznie z dużym...

• Pomysły na letni urlop

...planujemy następny. Za miesiąc lecimy na Kretę, a po wakacjach idziemy na kurs angielskiego, bo nam się znudziło rozmawianie „rękami”. Za rok chcemy pojechać do Tajlandii, tam już  po rosyjsku się nie dogadamy... Że drogo? Mamy plan, żeby wynająć na dwa miesiące znajomym nasz domek na wsi, akurat starczy na jeden bilet. Na drugi uskładamy. Nie mamy wielkich potrzeb, mieszkanie jest wyposażone, nie...

• Ślubne wyznania

...moment, że mój plan się nie powiedzie. Jednak po chwili udało się! Zrealizowałem wszystkie swoje zamierzenia. Do kraju wracaliśmy już jako szczęśliwa para narzeczonych. Słuchając wyznań Kuby, nasz kolejny bohater Mateusz (35l.) potakiwał. Jego wspomnienia z oświadczyn były bardzo podobne. Zbliżająca się rocznica naszego związku była idealną przykrywką do zrealizowania mojego niecnego planu...

• 8 zasad dobrego wypoczynku

..., poleniuchować, zwolnić tempo. Bez względu na to, czy na wypoczynek masz tylko weekend czy kilkanaście dni urlopu, wciel w życie plan zmian, bo jak twierdzą psychologowie, podstawą wypoczynku jest właśnie odmiana(...), zagłębić się w lekturę, posłuchać przez słuchawki ulubionej muzyki. Nie obawiaj się też grzecznie wykręcić z nużącego spotkania u swoich dobrych znajomych. Urlop to również odpoczynek od męczącego...