• Informacje na temat:

morze gdzie wczasy

Artykuły na temat: morze gdzie wczasy
  • Nad ciepłe morze za niewielkie pieniądze

.... Tripiti, oraz plaża Saliara z białym marmurowym żwirkiem. Na wyspie znajduje się monastyr Michała Archanioła, gdzie przechowuje się cenną relikwię - gwóźdź z Krzyża Chrystusa. Wczasy na Thassos są(...)Wielkie greckie wakacje Spośród 3 tysięcy wysp Grecji nie trzeba wybierać na urlop tych najpopularniejszych. Równie piękne są mniej znane wysepki, gdzie poczujemy prawdziwie grecki klimat. Itaka...

• Jeśli nie Egipt to co? Gdzie wypoczywać?

Czarnogóra - egzotyka w dobrej cenie Romantyczny poeta George Byron powiedział kiedyś, że gdy Bóg tworzył naszą planetę, najpiękniejsze połączenie ziemi z morzem powstało właśnie tu, gdzie(...) za wczasy nad Bałtykiem! Plaże równie złociste, jak nasze... Za to pogoda i cieplutkie morze – gwarantowane! Beztroskie leniuchowanie przy lampce lekkiego bułgarskiego wina... Od czego są wakacje...

• Kierunek: Bułgaria!

W portfelu niewiele, a Tobie marzą się słoneczne wakacje? Żaden problem! Wybierz najtańszą riwierę Europy ̶ Riwierę Bułgarską ̶ i ruszaj na wymarzone wczasy.

• Bywalcy mówią, że najlepiej wybrać się do Bułgarii na wczasy w lipcu lub sierpniu. No, może jeszcze na początku września, gdy owoców w bród i to za grosze. Morze jest w tych(...) siebie. Są tu góry i morze, a nad nim legendarne kurorty, jak Słoneczny Brzeg, Złote Piaski czy Warna, gdzie bawią się turyści z całego świata. Ci, którzy wolą spokój, mogą się wybrać na wędrówkę...

• ​Izrael - ważne informacje dla turystów

Mimo niesłabnących zagrożeń ze strony sąsiednich państw, uciążliwych upałów i mieszkańców, nie zawsze pozytywnie nastawionych do turystów, Izrael wciąż stanowi popularny cel wakacyjnych wycieczek. Wczasy nad Morzem Martwym czy pielgrzymka do Ziemi Świętej to dla niejednego podróżnika wyjątkowa okazja do poznania wschodniej kultury i zobaczenia absolutnie unikatowych miejsc. Przygotowaliśmy kilka...

• Tunezja: Zew Sahary

Tunezja to państwo, które cieszy się dużą popularnością wśród Polaków wybierających miejsce na wczasy, a główne skojarzenia z tym krajem to luksusowe kurorty i piękne plaże. W rzeczywistości kraina ta oferuje nam dużo więcej atrakcji i, mimo niedużej odległości od Polski, egzotyczny klimat i kulturę.

• Wakacje kobiecym okiem: Miejsca, które musisz odwiedzić

Sezon urlopowy zaczął się na dobre. Niektórzy już rozpoczęli wymarzone wakacje, inni odliczają dni do wyjazdu. Jeśli należysz do osób, które jeszcze nie zaplanowały, gdzie wybiorą się w tym roku, mamy dla ciebie kilka propozycji. Wybrałyśmy miejsca, w których nie tylko odpoczniesz, ale także o siebie zadbasz. Jesteśmy również pewne, że te kierunki spodobają się również waszym rodzinom!

• Znamy i kochamy Kretę, Zakynthos, Rodos, ale czasem narzekamy, że wraz z nami zna je i kocha pół Europy. Jest na to sposób – jedźmy tam, gdzie docierają tylko nieliczni…

• Greckie wyspy, których nie znasz

Znamy i kochamy Kretę, Zakynthos, Rodos, ale czasem narzekamy, że wraz z nami zna je i kocha pól Europy. Jest na to sposób - jedźmy tam, gdzie docierają tylko nieliczni...

• Ze złotymi plażami i turkusowym morzem, palmami i gajami pomarańczy... Chcesz do raju? Przyjedź tutaj...

Dyskusje na temat: morze gdzie wczasy
  • Re: Mąż zostawił mnie z trójką dzieci, a teraz chce praw rodzicielskich!

,to nigdy nie były głodne ,były czyste a ja cieszyłam się,że są piękne ,mądre i radosne.Co roku wyjeżdżały na kolonie a pózniej razem z nami na wczasy ,oczywiście nie do Egiptu czy na Malediwy ,ale do Bułgarii,Rumunii ,Węgier no i oczywiście nad nasze polskie morze,które uwielbiam do dziś.A jeżeli chodzi o moje publikacje ,to sorry ,ale to jest portal anonimowy i nie muszę niczego

• Re: Nad ciepłe morze za niewielkie pieniądze

nie masz pojęcia jaka Polska jest piękna,a co kto je to nie twój interes.Zadnego armagedonu, tylko trzeba pomyśleć trochę .Są miejsca gdzie nie ma dużo turystów,ceny są przystępne i ludzie uprzejmi którzy nie zedrą z ciebie ostatniego grosza.No ale żeby znalezć takie miejsce trzeba włożyć wysiłku,a to niektórym przychodzi z wielkim trudem.Nie po to jedzie się na wczasy żeby mieszkać

• Re: Czy facet-sknera to dobra partia?

z tatem, mydło, szampon do włosów...Wydaje się to niemożliwe ale tak było! Nigdy nie jeździliśmy na wczasy, nigdy nie kupiliśmy samochodu, mebli. Mój tato odkładał, odkładał, odkładał....Tuż przed samą(...)! Zmarł...I żal to powiedzieć ale życie nabrało barw. Pamiętam jak niecałe dwa miesiące po jego śmierci mama zmieniła meble na nowe, jak pierwszy raz po 18 latach wyjechaliśmy nad morze, jak kupiła sobie

• Re: Madera - wyspa wiecznej wiosny

Kiedyś jeździłem do Władysławowa i myślałem że Boga za stopy złapałem. Od kilku lat śmieję się z Januszy i Grażynek którzy to rozbijają się autem przez Polskę żeby zobaczyć brudne i zimne morze Bałtyckie. Teraz wykupuję wczasy w biurze podróży i jadę tylko na lotnisko gdzie czeka już na mnie samolot do ciepłych krajów, a to wszystko w cenie bardzo zbliżonej do wczasów nad Bałtykiem.

• Re: Wczasy bez kasy ;)))

Kozo, nie wiem gdzie byłaś, my byliśmy na Hvarze od 10-22 czerwca 2010, pogoda była ciepła (25-28) a morze na naszej plaży miało temp 25 st (mierzona ok 10 m od brzegu na głebokości 2 m) Teraz byliśmy na Pagu od 17 czerwca panowały upały (28-35) a woda miała temp. 27. Szkoda, że się tak zraziłaś... byłam w tamtym roku i więcej nie pojadę, bo morze takie zimne jak nasze (przełom lipca i sierpnia

• Re: To już nie obciach, to jest supertrendy!

A ja nie chce być trendy. Nie mam zamiaru jeżdzić na wczasy nad polskie zimne morze, nie mam zamiaru jeżdzić do Zakopanego, gdzie tępe górale mnie nie chcą i próbują mnie naciągnąc na łatwą kasę. Kupuję nowe rzeczy a nie zniszczone itp.... Autorce coś się chyba popiepszyło, ale ja na swojej drodze unikam tego typu ludzi.

• jak masz być chory to i tak zachorujesz

w tych złych czasach co tydzień człowiek jeździł na wycieczki - nad wodę, w góry na rajdy m.in leninowskie, co roku jeździło się w lecie na wczasy nad morze, w zimie na narty - i był zdrowy, a w tych lepszych czasach gdzie potępia się tamte czasy i ich symbole, jedynie słuszną rzeczą to chodzenie do kościółka, modlenie się, słuchanie p.Gowina i radia Mayja ( i człowiek co chwile na coś choruje

• Re: Synku, szkoda pieniędzy!

Powiem szczerze, że nie ma rozwiązania, to musi po prostu minąć. Zmniejszenie kieszonkowego jest jakimś wyjściem. Ja sam jak byłem w tym wieku to jadąc na wczasy czy kolonie nad morze duuuużą część czasu spędzałem w salonach gier, gdzie traciłem całą kasę otrzymaną od rodziców. Później wyrosłem z tego. Obecnie sam mam syna w wieku 13 lat ale u niego tego problemu nie zauważam. Jego problemem jest

• Re: Re: urlop z teściową

, by zadowolić meża. Walczę tylko o 2 tygodnie w wakacje. Bez wariacji, ze najpierw tutaj, potem w drugie miejsce.(JEdziemy pierwszy tydzień do teściów, drugi nad morze). Ten wyjazd sprawia, ze nie mam ochoty się nawet pakować. Myśl o pierwszym tygodniu przesłania mi radość drugiego. Zresztą mąż zapytany dzisiaj gdzie jedziemy na wczasy- odpowiada, że jest mu to wszystko jedno gdzie i go to nie