• Informacje na temat:

maraton wycieczka

Artykuły na temat: maraton wycieczka
  • Majówkowo

Majówka trwa... tak, jak ją zaplanowałam. Intensywnie. Najpierw maraton w Trzebnicy- 150 km. Potem wycieczki z córką po Izerach, wreszcie pobyt na Śląsku......

• Zrobiło się wiosennie, więc spędzam czas dosyć aktywnie- zgrabiłam działkę, odbyłam jakieś rowerowe wycieczki, biegam...  Dzisiaj zamierzam kupić bratki i nne kwiatki i zrobić porządek na balkonie.  Jutro umówiłam się z szkolnymi dzieciakami na pierwszą w tym roku wspólną wycieczkę rowerową.  A przyszły tydzień zleci szybko i zaczniemy z Najmłodszą sezon maratonów. Zaczynamy w nastęną...

• Majówka last minute

...3-pokoleniowe zapłacą w majowy weekend o 30% mniej. 7. Maraton filmowy Kilka wolnych dni to okazja na obejrzenie filmów, które chcieliśmy zobaczyć, ale brakowało nam czasu. Niektóre kina sprzedają...

• Rodzinnie i rowerowo

...tempie zrobiliśmy 54 km kółeczko.  W połowie trasy zjedliśmy pyszne desery lodowe i pokręciliśmy dalej. Jutro dalszy ciag rowerowania- wycieczka z uczniami.  A w sobotę maraton...   Może(...) znajomi spoza branży mojej, więc i odpoczęłam psychicznie. A dzisiaj zaszaleliśmy. Początkowo wybierałyśmy się we trzy na objazd trasy sobotniego maratonu, a raczej jej części. Chciałam pokazać...

• Sylwester na jeziorze, w zamku jak z Disneya czy wśród krokodyli?

...– mówi Mateusz Goliat z portalu Sylwestrowy.pl .  Wycieczka do stolicy Holandii to prawdziwy maraton, bo poza samą imprezą w plenerze w planie jest jeszcze cały dzień zwiedzania miasta, między innymi centrum ze słynną dzielnicą czerwonych latarni. Sylwestrowa wycieczka do Amsterdamu kosztuje 199 zł za osobę. Atrakcje dla najmłodszych Wśród nietypowych atrakcji nie może zabraknąć także tych...

• Czas biegnie mi jak szalony, ciągle coś się dzieje i niewiele pozostaje wolnego na aktywnośc internetową. Ledwo udaje mi się odebrać pocztę, czasami uwaktualnić wpis na blogu.  Za mną kolejny maraton a przede mną wyjazd na maraton w góry. Miałam nie jechać, wydawało się, że nie uda mi się wykręcić od delegacji. A jednak los mi sprzyja. Muszę zostać w pracy, bo szefowa jedzie na wycieczkę...

• ...z Najstarszą zabrałyśmy szkolne dzieciaki na kolejną wycieczkę rowerową. Dzielni chłopcy pokonali 44 km.  Po południu Najmłodsza odebrała z dworca naszą maratonową koleżankę i pojechałyśmy we cztery na odprawę techniczną. Spotkałyśmy znajomych i tych, którzy z maratonu na maraton są nam coraz bardziej bliscy. O niektórych nie można już powiedzieć "znajomy", bo to już koleżanki i koledzy, ba z czasem może...

• Przez kilka ostatnich dni miałam problem z zalogowaniem się tutaj , a sądząc po ilości wpisów - nie tylko ja (albo to już koniec dzienników) .  Tydzień był ekscytujący z kilku powodów. Po pierwsze dokładnie tydzień temu- w sobote osiągnęłam największy sukces w swojej rowerowej "karierze"- zajęłam 3 miejsce w tzw open kobiet na maratonie. to znaczy, że wśród wszystkich sklasyfikowanych kobiet...

• ...maraton zdrowia – czułam się rewelacyjnie. Dało nam to energię do najdłuższej wycieczki do ruin zamku Yburg na szczycie Yberg. Z kamiennej, średniowiecznej warowni można było zobaczyć nawet francuskie...

• ...dawce kofeiny mogłabym startować w maratonie – ożywiłam się. Po krótkim odpoczynku ruszyliśmy dalej, w kierunku XV-wiecznej twierdzy Borj El-Kebir zbudowanej przy porcie. Potężne mury budowli budzą...