• Informacje na temat:

ibiza wycieczka

Artykuły na temat: ibiza wycieczka
  • ​Ibiza - świetna zabawa na egzotycznej wyspie

Wybierz się na gorącą podróż do południowej Hiszpanii! Jeżeli szukasz miejsca, w którym odetchniesz, zapomnisz o wszystkich problemach w pracy, a na dodatek będziesz mógł zaszaleć i w pełni skorzystać z uroku wyjątkowych plaż, trafiłeś w dziesiątkę. Ibiza to wyspa idealna zarówno dla wytrwałych imprezowiczów, jak i amatorów zwiedzania oraz wypoczynku na łonie natury.

• TOP 5 destynacji wyjazdów studenckich

Nadchodzi sezon wakacyjnych wyjazdów studenckich. Prześledziliśmy trendy turystyczne z 2013 roku, zebraliśmy opinie ubiegłorocznych wczasowiczów i przejrzeliśmy dogłębnie aktualne oferty biur podróży. W wyniku, powstała lista pięciu gorących destynacji wyjazdów studenckich. Wybraliśmy tylko najciekawsze, naszpikowane atrakcjami, rekomendowane przez tysiące zadowolonych studentów miejsca!

• Turecka Riwiera - wakacje Kleopatry

Na tutejszym wybrzeżu Morza Śródziemnego rano można jeździć na nartach, a po południu opalać się na plaży. Dla dzieci wybudowano rekordową liczbę aquaparków, dla dorosłych pola golfowe. Inne atrakcje? Antyczne zabytki i znakomita kuchnia!

• Indie, Goa: Hotele z historią

Pół godziny przed planowanym lądowaniem jeden z członków załogi ogłosił, że zawracamy i lecimy z powrotem do Bombaju. Był środek sezonu monsunów i pilot uznał, że lądowanie podczas silnego deszczu, pośród bijących piorunów nie będzie bezpieczne.

• Romans na urlopie

..., dla których "Kanary", Ibiza, Majorka to miejsca doskonale znane i właściwie już trochę nudne i dlatego teraz wybrali wypoczynek nad polskim morzem, w Krynicy, koło Żywca, czy na Jeziorem Błotnym...