• Informacje na temat:

hotel rodos

Artykuły na temat: hotel rodos
  • Rodos. Ulubiona wyspa bogów

Pojechaliśmy na tę popularną wyspę Dodekanezu pod koniec zeszłorocznych wakacji. Wybraliśmy hotel w Ialissos, położonym 5 km od Rodos, stolicy wyspy. - Plaża kamienista, ale ten lazurowy kolor wody powala - zachwycałam się na pierwszym spacerze. Hotel miał wydzielony fragment plaży, więc leżaki i parasole były dla gości za darmo. Przeplataliśmy plażowanie ze zwiedzaniem.  Celem pierwszej...

• Rodos to wyspa pełna zabytków, urokliwych hotelików i złocistych plaż skąpanych w gorących słonecznych promieniach To była propozycja nie do odrzucenia. Oferta tygodniowego pobytu all inclusive dla dwóch osób w dobrym hotelu w cenie dla singla.

• ​Rodos. Jak poruszać się po wyspie?

Dzięki temu, że od wielu lat na Rodos króluje turystyka, infrastruktura komunikacyjna stoi na bardzo wysokim poziomie a ludzie odwiedzający wyspę mogą liczyć na sprawne i niewygórowane cenowo sposoby przemieszczania się.

• Greckie wyspy z rajskim klimatem

Kolorowe plaże, urokliwe miasteczka, niebywałe zachody słońca i zabytki starożytnego imperium... Trzy greckie wyspy: Kreta, Rodos i Santorini, to wyjątkowa mieszanka atrakcji. Idealne miejsca na wymarzone wakacje. Tekst: Dominika Frankowska...

• Cisza, spokój i relaks – o wczasach w hotelu dla dorosłych

Hotele dla dorosłych to trend dość świeży, ale szturmem podbijający hotelarski rynek. Wczasowicze w takich obiektach mogą liczyć na ciszę i spokój, a przy okazji świetną kuchnię, wysokie standardy oraz liczne atrakcje i udogodnienia. Czego konkretnie możemy oczekiwać od tego typu hoteli?

• Znamy i kochamy Kretę, Zakynthos, Rodos, ale czasem narzekamy, że wraz z nami zna je i kocha pół Europy. Jest na to sposób – jedźmy tam, gdzie docierają tylko nieliczni…

• Greckie wyspy, których nie znasz

Znamy i kochamy Kretę, Zakynthos, Rodos, ale czasem narzekamy, że wraz z nami zna je i kocha pól Europy. Jest na to sposób - jedźmy tam, gdzie docierają tylko nieliczni...

• Najpiękniejsze kurorty Morza Egejskiego

Marmaris" - można tu odpocząć od nocnych szaleństw wśród zieleni i pięknych plaż. Jest skupiskiem hoteli i ośrodków turystycznych różnej klasy oraz doskonałych restauracji. W Icmeler panuje prawdziwe(...) są Rodos, Santorini czy Mykonos. Rodos - wyspa z historią Rodos to największa wyspa archipelagu Dodekanezu. Będąc na wyspie, można udać się na wycieczkę do tureckiego Marmaris, ponieważ Rodos...

• Starożytni Grecy powiadali, że Rodos jest piękniejsza od słońca. Nazywana bywa Wyspą Róż ze względu na okazałe krzewy różane. Dziś nawet krzykliwe ośrodki wczasowe nie są w stanie przyćmić urody wyspy, na której wciąż można znaleźć miejsca-oazy nieskażone cywilizacją. Rodos wzdłuż i wszerz Łagodny klimat i 270 słonecznych dni w ciągu roku – Rodos to miejsce stworzone do...

• Najpiękniejsze plaże Grecji

...nie brak nowoczesnych hoteli z widokiem na morze. Za najpiękniejszą część wybrzeża uważa się Rajską Plażę, chociaż to też samo centrum zabawy.  Piasek jest drobny, w kolorze wpadającym w czerwień(...) morze. Woda w zatoczce między tymi "cyplami" nie sięga głęboko. Oprócz tego na Mylos znajdują się normalne plaże z piaskiem, więc każdy znajdzie taką, która mu się spodoba. Rodos Na Rodos warto...

Dyskusje na temat: hotel rodos
  • Re: Kos. Wśród świątyń i plaż

Do Grecji jeździliśmy w latach 80 z namiotem, potem z przyczepą kempingową.Byliśmy zachwyceni. Po wojnie w Jugosławii zmieniliśmy kierunek na Włochy, Hiszpanię. W zeszłym roku, po ponad 25 latach nieobecności chcieliśmy zafundować zagranicznym wnukom fajne wakacje na Rodos. Byliśmy zdruzgotani. Zapłaciliśmy za hotel 4+, a dostaliśmy 2+. Masakra. Napisałam skargi do Izby Turystycznej ( nie

• Re: Greckie wyspy, których nie znasz

To po co reklamujesz, będzie ich jeszcze więcej i już w ogóle nie warto tam jechać, ja byłam na Rodos - hotel Kresten Royal Villas&Spa i oprócz nas ani jednego polaka!!! bajka

• Re: Atrakcje polskiej Ibizy

HAHHAH, TRZA SIE BYŁO UCZYĆ GEOGRAFI W SZ. P. GRECJA=KRETA MATOŁKU ZAZDROSNY PS. WŁAŚNIE WRÓCIŁAM Z RODOS ( SPRAWDŹ W GOOGLE - GDZIE TO), ACHA, STAĆ/ /MNIE WIĘC WYBRAŁEM DROGI HOTEL - KARALUCHÓW NIE WIDZIAŁEM