• Informacje na temat:

hotel george zdjęcia

Artykuły na temat: hotel george zdjęcia
  • Liverpool – miasto Beatlesów

Jestem fanką Beatlesów i od dłuższego czasu korciło mnie, żeby odwiedzić miejsca, gdzie John, Paul, George i Ringo zaczynali karierę. – Drugiej takiej okazji nie przepuszczę – pokazałam mężowi(...), kiedy przylecieliśmy. Nasz mały hotel leżał w południowej części Liverpoolu. Stamtąd mieliśmy blisko do miejsc związanych z dzieciństwem i młodością najsłynniejszych chłopców z Liverpoolu...

• Podróże marzeń: Bahamy

...luksusowych hoteli Paradise Island ciągnie się rząd niewielkich knajpek. Wyglądają niepozornie. To kolorowe, drewniane budki na palach tuż nad taflą wody. Warto tu przyjść na przysmak Bahamów - tzw(...) muszli nie wolno zabrać ze sobą. W głębi portu, gdzie rybacy sprzedają konchy prosto z kutrów, możemy zrobić pamiątkowe zdjęcia. Kawałek dalej cumują frachtowce pocztowe, które zaopatrują Bahamy...

• Tam, gdzie rosną migdały

...potem wylądowaliśmy w stolicy wyspy Palma de Mallorca. Po zameldowaniu się w hotelu ruszyliśmy... w miasto. Palma de Mallorca to metropolia. Ale my chcieliśmy zobaczyć jej najciekawszą część - Stare(...) wybudowanego na wzgórzu, by zobaczyć jedną z piękniejszych panoram miasta. - To trzeba uwiecznić! - oznajmił mąż, robiąc zdjęcia. Następnego dnia wyruszyliśmy na wycieczkę wynajętym samochodem. Cały...

• Annie Leibovitz: Niespokojne oko

.... "Myśleliśmy, że tak wygląda życie - przeprowadzka co dwa, trzy lata. Nie stać nas było na hotele, więc po drodze często spaliśmy w samochodzie. Ojciec traktował nas szorstko, często dochodziło do kłótni(...), kiedy robiła zdjęcia rockmanom. Do portretowania gwiazd szuka nowego języka. Zaczyna inscenizować, sięga po rekwizyty, buduje nowy gatunek sztuki - rodzaj komercyjnego, rozpisanego na kadry teatru...

• Radzić książętom, bronić żebraków

Jej babka była pierwszą kobietą, która skończyła studia na amerykańskim uniwersytecie w Bejrucie. Matka - korespondentką CNN i BBC, ostatnią dziennikarką, która rozmawiała z Indirą Gandhi. Ona jest świetną prawniczką i żoną George’a Clooneya. Co jeszcze wiemy o superinteligentnej i pięknej Amal Alamuddin?

• Zbigniew Cybulski: Dwa zdania na temat dzieciństwa

...z Warszawy. Nie jest trudno rozpoznać kilkunastoletnią Ewę Jaruzelską wśród gości weselnych jej siostry Jadwigi, którzy ustawili się do zdjęcia w holu lwowskiego hotelu George. Domieszka krwi ormiańskiej(...) w pierwszorzędnej restauracji hotelu George. Uroda jej córki ściągnie nieszczęście na rodzinę Cybulskich. Trzecia będzie ciemnowłosa Ewa, po mężu Cybulska, urodzona w 1903 roku, kształcona w gimnazjach sióstr...

• Weekend w kinie

...człowieka, który odważył się przeciwstawić szalejącej przemocy. W stolicy Rwandy, Kigali, kierownik miejscowego hotelu Paul Rusesabagina należący do Hutu ocalił 1268 Tutsi. Film wyreżyserował Terry George(...)Nie mniej ciekawie zapowiadają się: nominowany do Oscara "Hotel Ruanda" , thriller z Hongkongu "Infernal Affairs: Piekielna gra" , przygodowa "Legenda Zorro" , amerykański dramat "Pan życia...

• Drugie życie Weroniki

Warszawski hotel Hilton. Weronika przyjeżdża z ojcem Dariuszem Rosatim, który ma tu wygłosić wykład na konferencji gospodarczej. Aktorka wyróżnia się w tłumie kobiet ubranych w garsonki i szpilki. Ma(...) show-biznesie - mówi Weronika. I dodaje: - George Cukor powiedział kiedyś, że wszystkie kobiety, które angażował do swoich filmów, były irytujące. Dobra aktorka powinna być irytująca, bo wtedy nikt...

• Etat to za mało

...widziała sensu dalszego życia. Miała 28 lat i niezbitą pewność, że wszystko, co ważne, już się wydarzyło. Film swojego życia Carrie nakręciła w wieku 19 lat. To wtedy George Lucas zaproponował(...), co pomiędzy"). Znalazły się tam zdjęcia gwiazdy w ulubionych strojach opatrzone dowcipnymi komentarzami i poradami. Nakład 400 tysięcy egzemplarzy rozszedł się w kilka tygodni. Wtedy firma Rock...

• Keanu Reeves: mężczyzna niezniszczalny

Do pokoju w nowojorskim hotelu Ritz Carlton aktor wszedł energicznym krokiem. Rozpromieniony, zrelaksowany, lekko niedogolony. W progu zażartował: "Nazywam się Keanu Reeves. Czy jest tu ktoś, kto(...), choć bardzo lubiłem czytać. Miał Pan ulubione młodzieńcze książki? Nowy wspaniały świat Aldousa Huxleya i Folwark zwierzęcy George´a Orwella. Ambitna lektura jak na nastolatka. A co Pan czytał...