• Informacje na temat:

ferie wisła

Artykuły na temat: ferie wisła
  • Wyjazd w Beskidy. Odwiedź Krynicę-Zdrój i Wisłę

Jeśli ferie i zimowy wypoczynek, to tylko tam, gdzie można poczuć się jak mieszczuch na wolności – wśród wierchów i dolin.

• Okolice Szczyrku i Wisły to wymarzone miejsce na ferie dla całej rodziny. Jest tu wszystko: narciarskie szlaki, ścieżki na zimowe spacery, wiele atrakcji dla dzieci oraz przytulne gospody, w których rozgrzejemy się i spróbujemy miejscowych specjałów. Marta Urbańska...

• Jedziemy do Sandomierza

Są wśród nas tacy, którzy mają jeszcze parę dni ferii. To właśnie im proponujemy wycieczkę w Góry Świętokrzyskie, do jednego z najładniejszych miasteczek w Polsce. Znacie je na pewno z telewizji.

• ​Kazimierz Dolny - atrakcje, zabytki, zwiedzanie

.... Wybierając się na wakacje z dziećmi, koniecznie zabierzmy je do parków linowych - na pewno czeka ich tam niezła frajda!  Za to planując ferie w okolicach Kazimierza, możemy liczyć na świetnie wyposażoną...

• Tekst: Jerzy Sadownik, Marta Jaworska Choć zima czasem potrafi dać się we znaki, to jednak też... wynagradza nam to, że musimy znosić mróz, zamiecie, trudne warunki drogowe... Ta nagroda to niezwykłe widoki: ośnieżone góry i leśne chaszcze, kry na rzekach, lodospady. Warto poszukać takiego miejsca, jeśli wybieramy się na ferie. Zdjęcia tych...

• Były mąż - najlepszy przyjaciel

..., Jadzią i Stasiem i moją mamą wyjechałyśmy w stare kąty, czyli do Wisły. To były moje pierwsze ferie zimowe po wielu latach, miały być powrotem do nart: wzięłyśmy instruktora dla mnie, Malwiny i Jadzi...

• Zacznę od tego, że w Szczyrku (a właściwie w Wiśle, bo tam szusowaliśmy) było CUDOWNIE! Śnieg, slonko, lekki mróz - zima w najpiękniejszej postaci. Byle mieć okazję korzystać z niej w tygodniu a nie w weekend, szczególnie, gdy zaczynają się ferie warszawskie. Takich tłumów to ja jeszcze nigdy nie widziałam :( Dobrze, że w czwartek i piątek się najeździliśmy :) Następnym razem muszę jednak wziąć...

• Bóg i dziewczyna

...czas duchowej odnowy, a nie ferie. Dlatego nie wyjeżdżamy wtedy w Alpy ani na Seszele. Koledzy mówią: "Rozerwiecie się, w hotelu wszystko wam podadzą". Ale ja nie wyobrażam sobie świąt bez całej rodziny...

• ......o Toskanii, ciepłym morzu, złotym piasku, a jednocześnie o wypoczynku... Znajomi jadą nad morze Tyreńskie i nas biorą.... A tymczasem w Beskidach zima. Cieszę się, wypróbowałam nowy sprzęt narciarski na stoku Czyrnej. Trochę się bałam, bo dawno nie jeździłam, a przygotowanie też żadne. Ale musiałam się zmobilizować, bo Ada ma ferie i obiecałam jej że parę razy pojedziemy. Ona wprawdzie jeździ...

Dyskusje na temat: ferie wisła
  • 3 razy nie

wisła - to mój cel na tegoroczne ferie z dziewczynkami (ja mam jakies 50 - 60 minut, więc blisko), a gdzie sie zatrzymujesz?