• Informacje na temat:

daru dobry hotel

Artykuły na temat: daru dobry hotel
  • Gustaw Lutkiewicz: Odszedł dobry człowiek

...żyli w rozjazdach, długo funkcjonując osobno. W końcu jednak Wiesia przyjechała do stolicy. "Tułaliśmy się po hotelach robotniczych, aż żona zapisała nas do spółdzielni na Saskiej Kępie. Wychodziła...

• Miękka jak skała

Piekielnie ambitna i diabelnie muzykalna. W Polsce odniosła sukces, ale od lat marzy o tym, by stanąć na deskach słynnej Carnegie Hall. Kayah wciąż ma poczucie niedosytu i niespełnienia. Może dlatego czasem myśli o tym, aby spróbować innego życia. Wyjechać gdzieś daleko i prowadzić hotel. Na przykład na Zanzibarze.

• Ścieżki do przemocy nie znają granic

...wiedzą, kultury się mieszają. W tak skomunikowanym świecie nie ma wojen, które dzieją się tylko "tu". Zagrożenia, które powstają w Karaczi, mogą skutkować atakami na hotele w Mumbaj czy Nowym Jorku(...), ale też jako części ludzkiego charakteru, naszej natury. - Lata temu poznałem starszego Indianina z plemienia Cherokee. Opowiadał, że jego lud wierzy, że w człowieku od urodzenia żyją dwa psy: dobry...

• Robert Makłowicz: Zdradzę pani...

...-hotelarską, a że w Szwajcarii takowe szkoły są najlepsze w świecie, więc była to dość kosztowna ekstrawagancja. Niczego mu nie sugerowałem, do niczego nie namawiałem, sam wybrał. Finansowo bolało, ale mam(...) piłkarze nożni lub popularni szansoniści. Młodzież wie, że bycie dobrym szefem jest przepustką do sławy, pieniędzy, splendoru i prestiżu.  Czym interesuje się pana drugi syn, Ferdynand?  - Zaczął...

• ​Marzenie Skrzyneckiego: Zamienić Kraków w najweselsze miasto świata

...znalazł się blisko Piwnicy i Piotra. Szli razem ulicą Sławkowską i mijali historyczny, niedawno odnowiony hotel Grand, kiedy Piotr zawołał: - Popatrz! Jakie to musi być wspaniałe wnętrze, tam są takie(...) biurkiem siedział człowiek w garniturze. Szliśmy przez tę salę, nie odzywaliśmy się do siebie, wiedziałem, że Piotr mnie nienawidzi, a ja jego też. Dyrektor nas przywitał: - Dzień dobry panom, miło mi...

• Tradycje Bali: Tańce, zęby i porwania

...w ostatniej drodze. Tutaj nie obłaskawia się jedynie dobrych duchów. Na Bali wierzy się, że twoje życie jest kompletne, kiedy znajdujesz balans między dobrem a złem. Dary należą się więc i złym mocom(...) strzeżących wejścia na teren domostwa postaci dobrych i złych duchów. Tam też w sprzedaży są sarongi - pareo, które Balijczycy noszą na co dzień, a turyści w świątyniach na wyspie. Te do domowych świątyń...

• ...budynki, drzewa czy kolejne postaci. Informacje praktyczne Gdzie nocować? Genua – Hotel Tommaseo, czysty, skromny, dobra lokalizacja, pokój 2-os. od 65 euro. www.hoteltommaseo.it Rzym – mieszkania do wynajęcia w atrakcyjnych cenach, zwłaszcza jeśli jedziemy z rodziną: www.rentalinrome.com Neapol – przytulne...

• ...,,Parostatkiem w piękny rejs” (Barka cumuje przy Hotelu Tumskim, ul. Wyspa Słodowa 10; godziny otwarcia na stronie www.hotel-tumski.com.pl). Kąpielisko Glinianki To popularne miejsce wypoczynku nad wodą(...) najlepszych zyskują te w Gdyni. Bulwar nadmorski ciągnie się przez półtora kilometra i jest, obok Daru Pomorza i Skweru Kościuszki, znakiem rozpoznawczym miasta. Na szerokim deptaku można spacerować...

• Maciej Zień: Fabryka stylu

...w słynnym butiku Maria Luisa. Bratnia dusza, od razu się zaprzyjaźniliśmy. Wcześniej zawsze zatrzymywałem się w hotelach, teraz mogłem mieszkać u niego. Dzięki temu poznałem życie codzienne. Gdy wychodzisz(...) multibrandów L’Eclaireur, gdzie zaglądam nawet nie po to, żeby coś kupić, ale poszperać. Uwielbiam hotel Costes. Kiedy współpracowałem biznesowo z Olą Dochnal, pierwszą sesję zdjęciową robiliśmy...

• Kochać do krwi

...w Manchesterze, gdzie występowała Metallica czy Pearl Jam. Potem 17-osobowy zespół je kolację w hotelowym lobby. Jedzenie kupione w supermarkecie, bo restauracja po koncercie jest już nieczynna. Nikt nie(...), udowadnia, że ludowość to nie wstyd ani kicz. Jeszcze nigdy nie spełniło się tak wiele jak w 2012 roku. 130 koncertów, nagrody, potrójna platynowa płyta, kolejne tournée. Życie w busie, hotelach...