• Informacje na temat:

cascais

Artykuły na temat: cascais
  • Kuchnia Portugalii – w restauracjach w Cascais

....   Dodałam do galerii kilka zdjęć z dań rybnych, które degustowaliśmy w restauracjach w Cascais… w roli głównej oczywiście – dorsz! Staraliśmy podczas naszego pobytu korzystać z porad różnych(...) lokalne wina… Jeśli chodzi o desery wybór ich jest mały w restauracjach… kosztowaliśmy raczej specjalności z cukierni i kawiarni.   Ceny są bardzo różne… w Cascais I w Lizbonie danie rybne to 13

• O miasteczku Cascais i o tym, że Antos « kurczaczkiem » nie jest.

...    Ani innym “chuderlaczkiem” ale o tym później. Zdjęcia z Cascais zamieściałam w galerii. To urocze miasteczko, malutkie położone nad samym morzem,...

• Wybrzeże Lizbońskie - portugalski Disneyland

Położone o pół godziny drogi na zachód od Lizbony Cascais szczyci się mianem nadatlantyckiego kurortu. Ta niewielka rybacka wioska przekształciła się w połowie XIX wieku w miejsce wypoczynku bogatych mieszkańców stolicy.

• ...  Trzeci dzień juz jesteśmy w Portugalii.... A dokładnie w Cascais. Pogoda jest wymarzona, hotel chyba jeszcze bardziej... A szczegolnie pejzaż widoczny...

• Korzystam z chwili spokoju i samotności w hotelowym pokoju by sie przywitać z drogi do Cascais. Dziś postój w Salamance. Kiedyś mieszkała tutaj moja przyjaciółka...

• Najlepsze plaże Portugalii

...dobrej zabawy, powinien rozważyć przyjazd do Cascais i Estoril. To dwa kosmopolityczne ośrodki, od lat cieszące się zainteresowaniem arystokratów i celebrytów. Bywali tu m.in. Ian Fleming, Orson Welles(...) Batata i Meia Praia w Lagos, Praia da Rocha w Portimão, Praia de Vilamoura, Praia de Vale do Lobo, Praia da Conceição w Cascais czy Praia do Tamariz w Estoril, jak również mniej znane, ale nie mniej...

• Portugalia mniej znana. Poza szlakiem: Sintra

...przybyszów z Brazylii, warto udać się do letnich miejscowości, takich jak Sintra czy Cascais. Tam właśnie można poznać klimat portugalskich kurortów, przesycony historią i bogactwem krajobrazów. Miejsca(...) ,,Zakochani w Lizbonie’’ oferujemy 4-dniowy pobyt w Lizbonie, połączony ze zwiedzaniem tego miasta oraz okolicznych Sintry i Cascais. Miejsca te można także odwiedzić przy okazji wakacyjnego pobytu...

• ...w połowie sierpnia do Cascais, 30 minut na zachód od Lizbony, nad Oceanem Atlantyckim i tutaj czeka nas prawdziwy luksus…   5* hotel, przy golfie ( będzie gdzie grać), trzy baseny odkryte, jeden zakryty, plaże atlantyku, zabytkowe Cascais i kilka tysięcy hektarów parku naturalnego !!!! To wszystko za niecałe … 700 euros za tydzień, za trzy osoby, w tym wstęp wliczony do SPA… Hotel Quinta da Marinha...

• Portugalia 1 – miejsce na wakacje czyli hotel Quinta da Marinha

...  Do Portugalii wybraliśmy się tego lata samochodem. Przejechaliśmy przez Hiszpanię, zatrzymując się na nocleg w Salamance – urocze miasto! I następnego dnia dotarliśmy do Cascais. Cascais to mała, nadmorska miejscowość, położona 30 km na zachód od Lizbony. Tutaj mieliśmy zarezerwowany na cały tydzień, 5* hotel Quinta da Marinha. Hotel położony jest na wzgórzach, pośrodku terenu golfowego...

• Te trzy miejsca zwiedzalismy dzisiaj choc Fatime, nie do końca.... Tutaj spimy i spedzimy kolejne dwa dni z wypadami w okolice. Rano opuscilismy nasz hotel w Cascais i ruszylismy na północ. Na początek portugalskie Carcassone czyli Obidos z jego murami obronymi z 12-16 wieku, urokliwe białe uliczki i mnóstwo kwiatów. Pozniej odwiedzilismy średniowieczny klasztor Cystersow, zaliczony przez UNESCO...