• Informacje na temat:

bordeaux jaki hotel

Artykuły na temat: bordeaux jaki hotel
  • Świąteczny spacer po Bordeaux i czekolada na gorąco za 10 euros !

.... Uff opuściliśmy optyka ! I spokojnym krokiem udaliśmy się na czekoladę na gorąco do naszej ulubionej kawiarni mieszczącej się w Grand Hotel w Bordeaux, na przeciwko Opery… Ostatnio czekolada...

• ...w środę rano amerykańskiego czasu, opuscilismy nasz hotel w Bostonie. Autostrada, głownie 89, dojechaliśmy do kanadyjskiej granicy. Tam pusto! Wielkie nieba! Nie tak jak dwa tygodnie temu. Miły celnik(...) i szybko bo tylko 6:30 h gdy w tamta stronę lecielismy 7:50h.  A Amsterdamie.... ZIMNO, jak zima dosłownie! O 8 h rano jakieś 10 stopni. Ludzie w kurtkach a my? W krótkim rekawku... Bo mieliśmy przecież...

• ...  W ubiegłym tygodniu odwiedziła nas moja stara przyjaciółka, jeszcze z okresu studiów w Rennes, kochana Mariola! Była w Bordeaux na kongresie medycznym...

• Buty w błękicie do biegania po… Ameryce…

...  Takie rymy częstochowskie sobie tworzę. Po zawiezieniu dziecka mego do połowy drogi i przekazaniu go mojemu teściowi, wracając do Bordeaux, umówiłam...

• Niebiańska plaża

Kiedy przyjechałem na Ko Lantę 16 lat temu, nie było tu ani jednej asfaltowej drogi, normą były też przerwy w dostawie prądu - wspomina urodzony w Bordeaux Franck de Lestapis, czarujący obieżyświat i jeden z pierwszych hotelarzy na wyspie. Pimalai (po tajsku: skrawek nieba), jego najukochańsze "dziecko", to otulony tropikalnym lasem pięciogwiazdkowy hotel-ogród, wpleciony w krajobraz wzgórza...

• ...  Takie sa nasze tegoroczne plany! A, ze na wakacjach jestem od ubieglej soboty to w koncu wczoraj Mialam czas sie nimi powolutku zajac.      Bilety lotnicze Bordeaux- Montréal zakupilismy juz(...) pewnie rowniez na wakacjach.      Z Waszyngtonu ruszymy do Filadelfii... Streets of Philadelphia....     Stamtad udamy sie do Nowego Yorku na 4-5 dni... MT jak jakies spotkanie to bedziemy od...

• Mój urodzinowy obiad w 2* Michelin, w Zamku Cordeillan-Bages 1

....                                                                                                                                                           To była ta niespodzianka długo przede mną ukrywana. Jeszcze wczorajszego poranka mąż wspominał coś o Adamskim, Gabrielu… POlaku z pochodzenia, prowadzącym w Bordeaux znakomitą restaurację na Placu(...) i francuskiego klasycyzmu z nowoczesną kuchnią opartą na emulsjach i innych espuma’ch.   2 gwiazdki to nie byle jakie odznaczenie...

• ...w chambres D' hotes czyli Coś w rodzaju agroturystyki.      A wieczorem?  Idziemy we dwójkę , ja i moj maz, na kolacje przy jazzie do Hotel de S eze w centrum Bordeaux.... Zapowiada sie romantycznie(...) odmienia nieco moj wizerunek. Około 16 mam byc u Klaudi i u Eric' a na podwieczorku połączonym z tłumaczeniem ustnym kilku polskich artykułów o dziadku Merkel panu K azmierczaku  z Poznania. Eric jakis...

• Niezwykłe winnice Europy

...turystycznych leżących w ich pobliżu.Zapomnijmy jednak na chwilę o tych najpopularniejszych miejscach, jak francuskie Bordeaux czy słoneczna Toskania w sercu Włoch. Podążając szlakiem europejskich win(...), kto jest zainteresowany enoturystyką. Znajdziemy tam więcej winnic niż w jakimkolwiek innym włoskim regionie. Sycylijskie trunki słyną z tego, że wytwarzane są z najwyższą starannością. Lokalni...

• Zarabiam jako dama do towarzystwa

...przyjaciel jest szefem prywatnej kliniki". W Bordeaux dał mi kartę: "Ubierz się, wieczorem idziemy do opery. Wiesz, jakieś tiule, dekolty. Nie zdążyłem kupić ci żadnego prezentu - dodał". Nigdy nie padły(...) o studiach, egzaminach i chłopakach. Jedyne, co różniło nas od zwykłych studentek, to barwne opowieści o egzotycznych podróżach i ekskluzywnych markach. Co chwilę słyszałam nazwy butików i hoteli na...